Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
07:58 28 07 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Cine va păzi Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța? Valoarea contractului - peste 1,3 milioane de lei (document)

ro

03 Jan, 2017 00:00 2788 Marime text

Spitalul Clinic Judetean de Urgență Constanța scoate din conturi 1.324.950 lei pentru pază și monitorizare. Potrivit anunțului publicat pe licitațiapublică.ro, obiectul contractului constă în asigurarea „Serviciilor de pază și monitorizare pentru obiective unității sanitare“, conform caietului de sarcini.
 
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 16.01.2017, ora 15.00, acestea urmând să fie evaluate până pe data de 10.02.2017, ora 18.00. Cuantumul garanției de participare este de 13.200 lei, reprezentand 1% din valoarea estimată fără TVA a contractului.
 
Prestatorul se obligă să presteze servicii de pază și monitorizare la obiectivele achizitorului, după cum urmează:
 
- Sediul Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei’ Constanța - 6 posturi 24/24 ore, 1 post 14/24 ore, luni-vineri –interval orar 06-20, 3 posturi 12/24 ore, luni-vineri - interval orar 06-20, 1 post 8/24 ore, luni- vineri - interval orar 07-15. Intervalul orar se poate modifica cu aprobarea conducerii instituției, dacă intervin modificări în programul de lucru al personalului unitățații sanitare.
- Secția Dermato-Venerice - 1 post 24/24 ore,
- Serviciul de Medicină Legală - 1 post 8/24 ore,
- Policlinica II, strada Ștefan cel Mare, nr. 133 - 1 post 24/24 ore,
- Secția Psihiatrie Palazu Mare - 1 post 24/24 ore,
- Secția Ftiziologie Agigea -1 post 24/24 ore,
- Secția Eforie Sud - 1 post 24/24 ore.
 
Prestatorul va presta serviciile prevăzute în prezentul contract pe o perioadă de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire, prin semnarea unui act adițional de catre părțile contractante. În cazul în care, din vina sa exclusivă, prestatorul nu reușeste să-și execute obligațiile asumate prin contract, atunci achizitorul are dreptul de a deduce din prețul contractului, ca penalități 0,02% pe zi de întârziere, până la îndeplinirea efectivă a obligațiilor. În cazul în care, din vina sa exclusiva, achizitorul nu onorează facturile în termen de 15 de zile de la expirarea perioadei convenite, atunci acesta are obligația de a plăti, ca penalități, 0,02% pe zi de întârziere din plata neefectuată, până la îndeplinirea efectivă a obligațiilor.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcții de decizie, responsabile de procedura de atribuire sunt: s.l. dr. Grasa Cătălin- manager, ec. Androne Violeta- director Financiar Contabil, Avram Mihnea - director Medical, as. licentiat Banu Cornelia - director de Ingrijiri, ing.Cristea Renato - director Administrativ, ing. Savin Radu - șef Serviciu Tehnic, ing. Antohi Gheorghe - Serviciul Tehnic, Chivu Dafina - consilier juridic, Stoica Violeta - șef Serviciu Achiziții, Kaminschi Ioana - econimist Serviciul achiziții, Voiculescu Ramona - econimist Serviciul achiziții.

Citeste si: 

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa caută o firmă de pază. Pentru 90 de zile (document)

Ti-a placut articolul?

Comentarii