De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
06:21 25 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

CERONAV plăteşte pentru simulatoare de formare peste un milion de lei (document)

ro

18 Jun, 2015 00:00 772 Marime text

Centrul Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale (CERONAV) anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Simulatoare de formare“, în valoare de 1.103.933,75 de lei.

Potrivit caietului de sarcini, urmează să fie furnizat un simulator „maşini navale“, dotat cu zece posturi de lucru interactive controlate de la postul instructorului, care imită atât interiorul camerei de comandă şi control al compartimentului maşini, cât şi interiorul compartimentului maşini, cu utilizare în varianta sală de clasă şi în varianta de misiune completă. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 29 iulie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 24 august, ora 18.00. De asemenea, garanţia de participare este de 20.000 de lei.

Condiţii pentru candidaţi

Societăţile ofertante vor face dovada unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani - 2014, 2013, 2012 - de minimum 2.200.000 de lei şi vor prezenta următoarele documente: copii lizibile ale bilanţurilor contabile sau ale extraselor de bilanţ sau orice alte documente pe care autoritatea contractantă le poate considera edificatoare, în măsura în care acestea reflectă o imagine fidelă a situaţiei economice şi financiare a ofertantului. De asemenea, ofertanţii vor face dovada furnizării de produse similare celor din prezenta procedură, efectuate în ultimii trei ani, în baza a cel puţin un contract sau cel mult trei contracte, din furnizări în valoare/valoare cumulată de minimum 110.000 de lei, exclusiv TVA.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii publice sunt: director general - Ovidiu Sorin Cupşa, director general adjunct - Emil Luca, director studii - Ion Filimon, director comercial - Dan Pisică, director economic - Claudia Gheorghe, şef Birou juridic şi asistenţă managerială - Nicolae Iulian Trandafir, şef Birou achiziţii publice şi investiţii - Daniela Tagare, şef Serviciu Inginerie nave cu caracteristici speciale - Teodor Popa, inginer Birou achiziţii publice şi investiţii - Gabriela Cristian, economist Birou achiziţii publice şi investiţii - Diana Andreea Zainea, economist Birou Achiziţii Publice şi Investiţii - Maria Iancu, referent Birou achiziţii publice şi investiţii - Dumitru Enciu.
 
În secţiunea „Documente“, poate fi vizualizat anunţul de participare la procedura publică.
 
 
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii