Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
23:14 25 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

CERONAV cumpără un simulator de navigaţie de peste patru milioane de lei (document)

ro

30 Aug, 2016 00:00 882 Marime text
 

Centrul Român pentru Pregătirea și Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale din Constanţa (CERONAV) a anunţat intenţia de organizare şi desfăşurare a unei proceduri publice în vederea atribuirii contractului „Furnizare Simulator Navigaţie Integrated Bridge System cu DP“. Valoarea estimată a contractului este de  4.025.560,03 lei (903.240 de euro), fără TVA. Firmele interesate pot depune oferte până pe 3 octombrie. Atribuirea contractului se va face în baza criteriului „cel mai bun raport calitate-preţ“. Ofertanţii vor depune o garanţie de participare în valoare de 16.000 de euro.
 
Conform anunţului de participare nr. 169393, publicat pe licitatiapublica.ro, câştigătorul licitaţiei va furniza un simulator navigaţie Integrated Bridge System cu DP, compus din patru simulatoare interactive conectate în reţea cu punţi de navigaţie controlate de o staţie instructor. Una dintre punţi trebuie să fie prevăzută cu o funcţionalitate de poziţionare dinamică, în conformitate cu cerinţele Institutului Nautic (Nautical Institute) pentru simulatoare DP de clasa B aplicabile din ianuarie 2016 și cu o sală de curs ECDIS cu opt cursanţi, sub supravegherea propriului instructor. Firma care va furniza simulatorul este obligată să furnizeze produsele la standardele şi/sau performanţele prezentate în propunerea tehnică şi caietul de sarcini, precum şi în condiţiile tehnice cuprinse în cartea tehnică a produselor.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi atribuirea procedurii publice sunt: Ovidiu Sorin Cupşa - director general, Emil Luca - director general adjunct, Ion Filimon - director studii, Dan Pisică - director comercial, Claudia Gheorghe - director economic, Nicolae - Iulian Trandafir - șef Biroul Juridic și Asistenţă Managerială, Daniela Tagare - șef Biroul Achiziţii Publice şi Investiţii, Laurenţiu Mironescu -șef Serviciul Navigaţie, Constantin Asandei - exp. cons. 1A Serviciul Navigaţie, Daniel Burghiu - inginer 1A compartiment IT, Gabriela Cristian -ing. spec. 1A Birou Achiziţii Publice şi Investiţii, Diana-Andreea Sava - ec. I Birou Achiziţii Publice și Investiţii, Daniela Costache - ec. spec. IA Birou Achiziţii Publice şi Investiţii, Dumitru Enciu - ref. 1 Birou Achiziţii Publice şi Investiţii, Ionel Caracostea - inginer II Birou Achiziţii Publice și Investiţii, Alexandru-Ioan Vladu - referent I Birou Achiziţii Publice şi Investiţii.

Condiţii pentru ofertanţi

Operatorii economici care vor participa la licitaţie trebuie să depună lista principalelor livrări similare de produse efectuate în ultimii trei ani. Din lista respectivă trebuie să rezulte că în ultimii trei ani calculaţi până la data-limită de depunere a ofertelor au fost furnizate la nivelul unui contract sau al mai multor contracte echipamente similare a căror valoare cumulată este de cel puţin 900.000 de euro exclusiv TVA. Valorile vor fi exprimate în euro. De asemenea, ofertanţii vor prezenta dovada realizării unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, respectiv 2013, 2014 și 2015 de cel puţin 1.800.000 de euro fără TVA.
 
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această procedură publică.

Ti-a placut articolul?

Comentarii