De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
03:45 22 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Cât va plăti CN APMC pentru echipamentul individual de protecţie al angajaţilor (document)

ro

02 Apr, 2015 00:00 1070 Marime text

Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) cumpără echipament individual de protecţie şi de lucru pentru angajaţi.

În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Echipament individual de protecţie şi de lucru“ (patru loturi). Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 371919 / 01.04.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată a contractului este de 202.000 de lei. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 17 aprilie, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Cuantumul garanţiei de participare pentru lotul 1 este de 1.500 de lei, pentru lotul 2 - de 350 de lei, pentru lotul 3 - de 1.100 de lei şi pentru lotul 4 - de 960 de lei. Valoarea lotului 1 - „Îmbrăcăminte de protecţie din doc/tercot/fâş (combinezoane, salopete, costume, halate, mănuşi, şepci)“ este de 77.840 de lei. Lotul 2 - „Îmbrăcăminte de protecţie din blană naturală (scurte impermeabile îmblănite, căciuli din blană naturală)“ are o valoare de 18.160 de lei. În valoare de 57.000 de lei, lotul 3 constă în „furnizare încălţăminte de protecţie din piele/cauciuc/PVC (pantofi, bocanci, cu/fără bombeu metalic, din piele naturală, cizme pentru apă, ghete sport din piele). Lotul 4 - „Echipamente diverse pentru protecţia muncii (veste avertizoare, reflectorizante, pelerine impermeabile din fâş, scurtă din fâş impermeabilă, costum impermeabil de ploaie, cască protecţie, capişon, mănuşi, mască faţă unică folosinţă, ochelari protecţie, centură lombo-abdominală, ghete, genunchiere, şorţ sudor) are o valoare de 49.000 de lei.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Valeriu Nicolae Ionescu - director general, Decebal Şerban - director general adjunct, Daniela Şerban - director economic, Alexandru George Iorov - director Infrastructură, Tănase Iulian Pepi - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Paul Ciurea - şef Serviciu Aprovizionare, Aurelian Lita - şef Serviciu Elaborare Documentaţii Achiziţii Publice, Aurelia Liliana Popa - şef Birou Securitate şi Sănătate în Muncă.
 
Anunţul de participare la licitaţie poare fi vizualizat în secţiunea „Documente“.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii