Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
16:13 12 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Achiziţie de peste 40.000 de lei la Autoritatea Navală Română (document)

ro

05 Sep, 2017 00:00 741 Marime text
Autoritatea Navală Română (ANR) va scoate din conturi peste 40.000 de euro pentru servicii de consultanţă în managementul de proiect.
 
Potrivit anunţului de participare, publicat pe licitatiapublica.ro, ANR va organiza o procedură publică pentru atribuirea contractului „Servicii de consultanţă în managementul de proiect“, în valoare de 40.336,13 euro. Ofertele pot fi depuse până pe data de 15.09.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie evaluate până la 10.10.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 403,36 de euro.
 
Obiectul contractului constă în asigurarea serviciilor de consultanţă în management pentru toate activităţile care fac parte din implementarea proiectului. Managementul proiectului în faza de implementare cuprinde consultanţă financiară şi tehnică în domeniul achiziţiilor publice, consultanţă juridică, managementul documentelor şi managementul riscurilor.
 
Denumirea proiectului este „Development of common database and legal framework for ships inspections for the common Bulgarian-Romanian stretch of the Danube river with interface to the national River Information Service (RIS) -Dezvoltarea unei baze de date comună şi a unui cadru legal comun pentru inspecţii la nave pe sectorul comun bulgaro-roman al Dunării, cu interfaţă în sistemul RIS naţional“. Abrevierea proiectului este DANRiSS, iar Codul - 16.5.2.014.
 
Proiectul este realizat de Autoritatea Navală Română în colaborare cu Administraţia Maritimă din Bulgaria (Bulgarian Executive Agency Maritime Administration) şi se derulează sub auspiciile Programului INTERREG V-A, Cooperare Regională Transfrontalieră România-Bulgaria.
Obiectivul general este creşterea capacităţii de cooperare şi a eficienţei celor două instituţii publice în contextul cooperării transfrontaliere.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alexandru Mezei - director general, Paul Brânză - director Direcţia Inspecţii SSN, Ion Zeicu - şef Serviciul SN, Cristina Calintaru - director Direcţia Economică, Raluca Alina Muşat - şef Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Elena Şincan - şef Serviciul AARSSM, Daniela Tăbăcaru - Biroul Juridic şi Contencios, Gabriela Andreea Vasilescu Naiden - şef Biroul Juridic şi Contencios, Felicia Nuţu - şef Serviciul Financiar, Contabilitate, Bugete, Tarife, Gilda Veronica Ursache - şef Biroul Contabilitate, Mihai Victor Frăţilă - Compartiment Managementul Fondurilor Europene, Laura Alexe -Serviciul Siguranţa Navigaţiei, Iulian Dobre - Serviciul Comunicării şi IT.
 
Societăţile ofertante vor face dovada principalelor livrări de servicii prestate, similare cu cele ce fac obiectul contractului, efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici şi privaţi.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii