De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
14:15 18 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Euler Hermes lansează o aplicație mobilă ce evaluează colectarea internațională a creanțelor, cu un nou rating al complexităţii colectării pe țări; publică un raport global de colectare a creanţelor

ro

06 Mar, 2015 10:30 305 Marime text
BUCUREȘTI – 5 MARTIE 2015 – Euler Hermes, liderul mondial în asigurarea creanţelor comerciale, a lansat o aplicaţie mobilă inovatoare „Land of Payment” care evaluează complexitatea colectării creanţelor în mai mult de 40 de ţări la nivel mondial în care Grupul are prezenţă directă. A publicat de asemenea, un raport special despre colectarea internaţională a creanţelor la nivelul mai multor pieţe: „Colectarea Internaţională a Creanţelor: Cel Bun, Cel Rău, Cel Urât.”
 
"Aplicația și harta interactivă a ratingurilor complexităţii colectării sunt inovații care oferă clienților noștri informații cheie, atunci când și în cazul în care o doresc", a declarat Jean Placotaris, CEO al Euler Hermes Colections. "În esență, colectarea creanţelor este o combinație de măsuri bine definite, dar fundamentale, fiecare fiind caracterizată de un nivel specific și crescut de complexitate. Cinci reguli se aplică: (i) Niciodată nu subestima contextul de afaceri; (ii) Negocierea "cu dinții" este cel mai bun prieten al cuiva; (iii) Feriți-vă de instanțele juridice; (iv) Colectarea datoriilor de la debitorii insolvabili este o provocare; (v) Cu cât este mai mare perioada de așteptare, cu atât mai mari sunt complexitatea și riscurile. Prin intermediul noii aplicaţii mobile şi a hărţii interactive suntem capabili să ajutăm companiile să-şi minimizeze riscul de colectare complexă a datoriilor, oferindu-le în mod direct informaţii valoaroase pentru decizii de tranzacționare. "
Raportul special – „Colectarea Internaţională a Creanţelor: Cel Bun, Cel Râu, Cel Urât”
Raportul Euler Hermes detaliază procesul de colectare a creanţelor, furnizând o analiză comparativă a diferitelor niveluri de complexitate întâmpinate în cadrul a 43 de ţări. Trei factori majori contribuie la complexităţile locale: obiceiurile de plată, procedurile judiciare sinuoase şi pericolele de insolvenţă. Suedia, Germania şi Austria se situează printre ţările cu procesele de colectare cel mai putin complexe, în timp de Rusia, Emiratele Arabe Unite şi Arabia Saudită sunt încă în urmă atunci când vine vorba de uşurarea vieţii companiilor care încearcă să-şi recupereze debitele restante.
 
Aplicaţia mobilă „Land of Payment”
Aplicaţia mobilă „Land of Payment” a Euler Hermes Collections pentru tabletele şi smartphone-urile Apple® şi Android® furnizează analize detaliate despre practicile de colectare a creanţelor la nivel mondial. Utilizatorii accesează informaţii despre obiceiuri de plată locale, proceduri judiciare şi de insolvenţă care pot contribui în procesul decizional şi în gestionarea aşteptărilor din cadrul tranzacţiilor internaţionale. Aplicaţia este disponibilă pentru descărcarea gratuită via Apple App Store® sau Google uPlay®.
 Introducere animată în cadrul platformei „Land of Payment”
 Profiluri de colectare pentru 43 de ţări
 Hartă interactivă ce descrie complexitatea procedurilor de colectare pentru fiecare țară
 Serviciile Euler Hermes Collections și rețeaua de colectare la nivel mondial
 Managementul offline al arhivelor personale (libraries)
 Căutarea după cuvinte cheie, țară și subiect
 Notificărea utilizatorului atunci când sunt publicate materiale noi
 Conectarea directă cu Euler Hermes Collections și distribuirea conţinutului prin intermediul e-mail-ului și a rețelelor sociale
 
Harta interactivă a complexităţii colectării
Noua hartă interactivă oferă evaluări ale nivelului de complexitate cu privire la procedurile de colectare din cadrul unei anumite ţări. Ţările sunt evaluate pe o scală de patru puncte, cea mai înaltă fiind „sever”. Analiza este bazată pe o cercetare detaliată a reglementărilor şi procedurilor, precum şi pe o perspectivă proprie a specialiştilor în colectare locali ai Euler Hermes şi a obiceiurilor de plată domestice. Aceasta este disponibilă în cadrul aplicaţiei mobile şi pe pagina web de colectare din cadrul site-ului Euler Hermes.
 
Cunoştinţele si experienţa Euler Hermes în colectarea internaţională a creanţelor au fost recent recunoscute prin certificarea ISO 9001:2008 de către BSI Standards pentru „managementul cooperării, coordonării şi eficienţei reţelei internaţionale de colectare a crenţelor, ce acoperă furnizori interni şi externi.”

Euler Hermes este liderul global în asigurarea de credit comercial şi un recunoscut specialist în domeniul garanţiilor şi colectării creanţelor. Cu mai mult de 100 de ani experienţă, compania oferă clienţilor săi business-to-business (B2B) servicii financiare care sprijină managementul creanţelor comerciale şi al lichidităţilor. Reţeaua proprie de informaţii urmăreşte şi analizează schimbările de zi cu zi ale solvabilităţii corporative în rîndul companiilor mici, medii şi multinaţionale în pieţe ce reprezintă 92% din PIB-ul global. Localizată în Paris, compania este prezentă în peste 50 de ţări, cu mai mult de 6000 de angajaţi. Euler Hermes este o filială a Allianz, listată la Euronext Paris (ELE.PA) şi evaluată AA- de către Standard & Poor’s şi Dagong Europe. Compania a înregistrat o cifra de afaceri consolidată de 2,5 miliarde Euro în 2013 şi a asigurat tranzacţii de afaceri la nivel mondial de 789 miliarde Euro în expunere, la sfîrşitul anului 2013. Pentru mai multe informaţii: www.eulerhermes.ro, LinkedIn sau Twitter @eulerhermes.
 
 Notă de precauţie cu privire la declaraţii anticipative
Afirmaţiile cuprinse aici pot include declaraţii cu privire la aşteptări viitoare şi altele anticipative care se bazează pe opiniile şi ipotezele actuale şi implică riscuri cunoscute şi necunoscute şi incertitudini care ar putea provoca rezultate reale, performanţă sau evenimente care să difere semnificativ de cele exprimate sau implicite în astfel de declaraţii. În plus faţă de declaraţiile care sunt
anticipative pe motivul contextual, cuvintele "poate", "va", "ar trebui", "se aşteaptă", "planifică", "intenţionează", "anticipează", "crede", "estimează", "previzionează", "potenţial", sau "continuă" şi expresii similare, identifică declaraţii anticipative. Rezultatele reale, de performanţă sau evenimente ce ar putea diferi semnificativ de cele din astfel de declaraţii din cauza, fără limitare, ( i ) condiţiilor economice generale, inclusiv, în special, condiţiilor economice din activitatea de bază a Grupului Euler Hermes şi a pieţelor de bază, ( ii ) performanţa pieţelor financiare, inclusiv a pieţelor emergente, şi inclusiv a volatilităţii pieţei, lichiditatea şi de evenimente de credit, ( iii ) frecvenţa şi severitatea evenimentelor de pierderi asigurate, inclusiv de la catastrofe naturale şi inclusiv dezvoltarea cheltuielilor de pierdere, ( iv ) nivelul de persistenţă, ( v ) dimensiunea creditelor neperformante, ( vi ) nivelurile ratei dobînzii, ( vii ) rata de schimb valutar, inclusiv cursul de schimb Euro / Dolar, ( viii ) schimbarea nivelului de concurenţă, ( ix ) modificări ale legilor şi reglementărilor, inclusiv de convergenţă economică şi monetară şi Uniunea Monetară Europeană, ( x ) schimbări în politicile băncilor centrale şi/sau ale guvernelor străine, ( xi) impactul achiziţiilor, inclusiv aspecte legate de integrare, ( xii ) măsuri de reorganizare, şi
( xiii ), factori generali de concurenţă, în fiecare caz, la nivel local, regional, naţional şi/sau la nivel global. Mulţi dintre aceşti factori ar putea fi mult mai probabil să apară, sau mai pronunţaţi, ca urmare a activităţilor teroriste şi a consecinţelor acestora.
Compania nu îşi asumă nicio obligaţie de a actualiza orice declaraţie de perspectivă.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii