De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
10:09 22 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

E-value International S.A., un nou jucător pe piaţa serviciilor de tip Contact Center din România

ro

27 Mar, 2015 11:32 625 Marime text
  • E-value International S.A. îşi lansează operaţiunile în România
  • E-value International S.A. beneficiază de experienţa de peste 15 ani a companiei mamă COSMOTE e-value S.A. pe piaţa centrelor de intermediere telefonică de tip Contact Center
  • Peste 800 de locuri de muncă create în 2015, în România
  •  Parteneriat cu Telekom Romania pentru proiecte majore de servicii de relații cu clienții
Bucureşti, 26 martie 2015 - E-value International S.A., unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de intermediere telefonică de tip Contact Center din sud-estul Europei, îşi lansează operaţiunile în România.
Compania oferă un portofoliu de servicii complete de tip Contact Center, 24/7, de la servicii de relații cu clienții şi de asistenţă tehnică, până la soluţii de retenţie a clienţilor şi de vânzări. În calitate de partener, compania vine în sprijinul nevoilor strategice ale clienţilor săi şi contribuie la atingerea obiectivelor acestora de relaţionare cu consumatorii.

E-value International S.A., membră a OTE Group şi Deutsche Telekom, are sediul în Bucureşti şi urmează modelul de succes al companiei mamă COSMOTE e-value S.A., beneficiind de experienţa de peste 15 ani a acesteia. Activitatea companiei se desfăşoară în prezent pe o suprafaţă de 1.900 de metri pătrați şi include 320 de stații de lucru şi o infrastructură tehnologică avansată. În al doilea trimestru al anului 2015, va fi înființat un al doilea sediu, la Brașov, care va cuprinde alte 300 de stații de lucru şi va permite extinderea operaţiunilor, pentru a răspunde cerințelor pentru proiectele regionale şi internaţionale.
Compania furnizează deja servicii către Telekom Romania Mobile Communications, membră a Grupului OTE, în urma unui parteneriat încheiat cu scopul de a dezvolta proiecte majore de servicii de relații cu clienții și de vânzări în beneficiul operatorului de telecomunicaţii. Colaborarea va fi extinsă în următoarele luni și va viza şi alte proiecte ale Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, precum şi ale Deutsche Telekom, atât în zona de servicii inbound, cât și outbound.

În plus, prin vasta sa experienţă în deservirea unor clienţi provenind din domenii diverse, cu nevoi diferite în ceea ce priveşte relaţionarea cu consumatorii, E-value International S.A. este pregătită să se adreseze şi altor pieţe din România, dar şi pieţelor internaţionale, pentru a dezvolta parteneriate competitive alături de companii şi instituţii care au nevoie de servicii performante de tip Contact Center. 
###
 
Despre E-value International S.A.
E-Value International S.A. este o companie care oferă servicii de intermediere telefonică de tip Contact Center, membră a Grupului OTE şi Deutsche Telekom. E-value International S.A. a fost înfiinţată în România, beneficiind de experiența vastă în domeniu a companiei COSMOTE e-value S.A. în Grecia, de excelenţa operaţională şi de intrastructura tehnologică a acesteia.

Despre COSMOTE e-value S.A.

COSMOTE e-value S.A. a fost fondată în 1999 în Grecia şi este membră a Grupului OTE şi Deutsche Telekom. În cei 15 ani de când operează pe piaţă, COSMOTE e-value S.A. a dezvoltat o expertiză semnificativă, oferind servicii de intermediere telefonică de tip call center la cele mai înalte standarde. Cu peste 4000 de angajaţi specializaţi şi 6 puncte de lucru în Grecia, compania deţine o infrastructură tehnologică avansată şi excelenţă operaţională în planificarea şi implementarea proiectelor şi monitorizarea performanţelor. Compania are un portofoliu solid de peste 35 de clienţi, din diverse sectoare de activitate, cu nevoi diferite din punct de vedere al relaţionării cu consumatorii.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii