Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
12:10 23 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

C.N. A.C.N. S.A. comunică stadiul de execuţiei la Ecluza Agigea în cadrul proiectului “Modernizare ecluze. Echipamente şi instalaţii.”

ro

26 Aug, 2015 19:20 504 Marime text
 Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile S.A. anunţă că stadiul de execuţie pe ecluza Agigea, pe firul de navigaţie aflat în modernizare, respectiv ecluza 2 – mal drept CDMN, este realizat în procent de 68,61%.

  Principalele lucrări executate sunt: reabilitare poartă plană de siguranţă 100%, montaj construcţie metalică poartă plană de serviciu 100%, instalaţie hidraulică de acţionare cap amonte 90%, instalaţie electică de automatizare amonte 80%, vane plane amonte 80%, poartă buscată de serviciu 60%, poartă buscată de reparaţii 100%, vane plane aval 80%, instalaţie hidraulică aval 90%, instalaţie automatizare cap aval 80%, instalaţie de protecţie a porţilor buscate împotriva lovirii navelor 70%, reabilitare camere tehnologice 70%, instalaţie auxiliară ecluză 60%, instalaţie pentru siguranţa ecluzei şi a navigaţie 60%.

“Având în vedere că programarea iniţială a execuţiei lucrărilor a fost de 24 de luni şi acestea au fost declarate ca începute în data de 26.06.2014 considerăm că stadiul fizic pe total proiect de 67,21% este satisfăcător. Previzionăm că lucrările de montaj se vor finaliza în proporţie de 95% în anul 2015 rămânând pentru prima parte a anului 2016 să finalizăm lucrări de montaj şi efectuarea probelor complexe de punere în funcţiune a unităţilor tehnice precum şi a ansamblului ecluzei” a declarat managerul de proiect Mihai Stanciu.

  Menţionăm că proiectul este finanţat prin Programul Operational Sectorial – Transport 2007-2013, Axa prioritară 1 - “Modernizarea şi dezvoltarea axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem durabil de transport şi integrării acestuia în reţelele de transport ale UE”, Domeniul Major de interventie 3 – “Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii de transport naval de-al lungul Axei Prioritare TEN-T 18”. Instrumentul care cofinanţează proiectul este Fondul de Coeziune. Contribuţia Comisiei Europene prin fonduri structurale reprezintă 85% din valoarea eligibilă a proiectului.
 
 
 

 

Ti-a placut articolul?

Comentarii