Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
03:55 27 07 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Paginademedia.ro Radu Florescu, seful UAPR, a vorbit despre cazul pitch-ului de la Carrefour

ro

28 May, 2015 22:29 879 Marime text
 
„Privind din mai multe unghiuri, comunicarea eficienta si eficace incepe cu respectul reciproc. Ideea este sa scoti tot ce este mai bun din fiecare, sa cresti piata, iar ceea ce s-a intamplat astazi (miercuri dimineata – n.r.) nu este cel mai concludent exemplu in acest sens.”, a declarat Radu Florescu, presedinte al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) și șeful agenției Centrade, potrivit IQads.ro, citat de paginademedia.ro.

„Exista deja acel ghid de pitch pe care noi l-am elaborat, iar initiativa de astazi ne-a creat momentumul introducerii acestuia in industrie”, se mai arata in punctul de vedere al presedintelui UAPR. 

Articolul integral pe paginademedia.ro


Sursa: paginademedia.ro

Ti-a placut articolul?

Comentarii