Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
20:15 14 11 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Urmează o nouă ediție a Școlii de Vară GPeC – seria de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online

ro

26 Jul, 2018 14:40 628 Marime text


Peste 350 de cursanți au participat la edițiile de până acum
 
GPeC, cel mai important eveniment de Comerț Electronic din România, este în pline pregătiri pentru cea de a 8-a ediție anuală a proiectului Școala de Vară de E-Commerce GPeC. Aceasta se va desfășura în perioada 22-27 august 2018, la Family Hotel Arnica din localitatea Moeciu de Sus, jud. Brașov și este dedicată tuturor celor care activează în domeniul e-commerce sau au de gând să pornească o afacere online și își doresc să afle ce trebuie să facă pentru a avea succes.
 
Fiecare serie de cursuri are un număr limitat la 50 de locuri, iar - potrivit GPeC - peste 80% din ele au fost deja epuizate pentru ediția din acest an. Înscrierile se fac în limita locurilor disponibile până cel târziu pe 17 august 2018, accesând website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec/ . Până acum, peste 350 de cursanți au participat la cele 7 ediții anterioare ale Școlii de Vară GPeC, oferind calificativul excepțional” seriei de cursuri.

12 cursuri intensive axate pe cele mai importante subiecte pentru afacerile online
Școala de Vară GPeC le aduce participanților 12 module de curs x 90 minute fiecare, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut intensiv pe cele mai importante subiecte de E-Commerce și Marketing Online:
  • User Experience & Optimizarea Ratei de Conversie
  • Google Analytics
  • Content Marketing pentru E-Commerce
  • Google AdWords
  • Management și Profitabilitate
  • Strategii de Marketing Online
  • Aspecte Juridice esențiale
  • Social Media
  • SEO
  • Growth Strategies în E-Commerce
  • Marketing și Curierat
  • Exerciții practice pentru asimilarea informațiilor
 
Trainerii sunt unii dintre cei mai buni specialiști din România, cu o vastă experiență în E-Commerce, Digital Marketing și Management: Valentin Radu (Founder Omniconvert), Sergiu Neguț (Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania), Raluca Radu (Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital), Andrei Radu (CEO & Founder GPeC), Liviu Taloi (Co-Founder ECOMpedia), Horia Neagu (Founder Napoleon Digital), Dragoș Smeu (General Manager Mavericks), Bogdan Manolea (Co-Founder TRUSTED.ro & Advisor GPeC), Roxana Magopeț (Marketing & PR Manager FAN Courier), Marian Hurducaș (Manager & Founder Necktie Agency) și Mihai Vînătoru (Managing Partner DWF).
 
Networking la superlativ, timp de 5 zile la aer curat de munte
 
Pe lângă workshop-uri, participanții au ocazia să discute tête-à-tête cu trainerii și colegii de curs, să le adreseze întrebări specifice business-ului propriu, să le ceară recomandări menite să îi ajute în dezvoltarea afacerii și să împărtășească experiențe utile întregii comunități.
După-amiezile și serile sunt rezervate activităților distractive de team-building, discuțiilor libere și glumelor spumoase, iar seara de 24 august aduce participanților un barbeque, vin fiert la ceaun, foc de tabără și muzică bună printr-un recital live susținut de Marius Matache.
Timp de 5 zile vom fi o adevărată familie, îmbinând armonios conținutul practic transmis în cadrul cursurilor cu relaxarea, networking-ul de calitate și team-building la aer curat de munte și în mijlocul frumoasei comunități din online.”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Locuri limitate – înscrieri până pe 17 august
 
Înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se pot face până pe 17 august 2018, în limita locurilor disponibile. Prețurile variază în funcție de pachetul de cazare ales, astfel: 2.549 lei + TVA/persoană/sejur (cazare în regim Double) sau 3.049 lei + TVA/persoană/sejur (cazare în regim Single).
 
Informații detaliate, agenda completă pe zile și pe ore, precum și formularul de înscriere la Școala de Vară GPeC pot fi regăsite pe website-ul organizatorilor: https://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec/
__________________________________________________________
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club, Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii