Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:17 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Replica Dupa ce ca-i lasa pe intuneric, ENEL taxeaza si reclamatiile telefonice ale cetatenilor

ro

06 Dec, 2010 11:53 739 Marime text
Serviciul de deranjamente al celor de la ENEL nu este gratuit. Cel puţin aşa susţin mai mulţi locuitori ai Constanţei care au sunat să anunţe avarii în seara de vineri. „Am fost taxată cu 20 de eurocenţi pentru un minut de convorbire. Sâmbătă am revenit cu un telefon, dar operatorii nu au ştiut să îmi zică tariful convorbirilor", susţine Maria Stănicioiu. De altfel, nici pe site-ul companiei sau în contractele pe care consumatorii le semnează cu furnizorul nu apare nici o prevedere cu privire la suprataxarea serviciului de deranjamente. Faptul este cu atât mai revoltător cu cât nimeni nu sună de plăcere la acest număr, ci doar pentru a reclama avarii care în majoritatea cazurilor sunt cauzate de infrastructura de distribuţie a energiei electrice deosebit de uzată fizic şi moral. „Nu avem deocamdată nici o reclamaţie în acest sens, însă dacă este aşa, mie unul nu mi se pare normal. Problema trebuie studiată în amănunt şi este de văzut cum şi dacă se taxează atât la ENEL, cât şi la operatorul de telefonie cu care aceştia au contract pentru numărul scurt de deranjamente", a declarat Dionisie Culeţu, şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Constanţa pentru Replica de Constanţa. Situaţii similare s-au constatat şi în alte regiuni ale ţării (de exemplu Bucureşti-Ilfov), deci este posibil să fie vorba despre un fenomen naţional. Reprezentanţii ENEL nu au putut fi contactaţi nici de această dată pentru clarificări, poate pentru că apelurile către numerele lor de telefon sunt cu tarif normal.

www.replicaonline.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii