Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:01 24 12 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

UPDATE Cererea debitorului, admisă După ce ANAF Constanța i-a pus sechestru pe două motociclete, MIG Delivery SRL își cere insolvența

ro

24 Dec, 2025 10:30 199 Marime text
Foto cu rol ilustrativ, Sursa foto: Pexels

După ce, în luna noiembrie a acestui an, ANAF Constanța a dispus instituirea sechestrului asupra a două motociclete aparținând societății MIG Delivery SRL, firma solicită deschiderea procedurii de insolvență.

Astăzi, 24 decembrie 2025, la Tribunalul Constanța este programat primul termen de judecată în dosarul nr. 6644/118/2025, având ca obiect „deschiderea procedurii la cererea debitorului”. Dosarul a fost înregistrat la data de 19 decembrie 2025, iar ședința este stabilită pentru ora 10:00.

Update: 

Instanța a admis cererea debitorului MIG Delivery SRL, prin reprezentant Cracana Ioana.
 
„Solutia pe scurt: Înch.: Admite cererea debitorului MIG DELIVERY S.R.L, , prin reprezentant Cracana Ioana. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura generală împotriva debitorului MIG DELIVERY S.R.L . Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 15 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 06.02.2026; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe – 26.02.2026; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 20.03.2026; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 03.03.2026, ora 11:00, ce va avea loc la sediul administratorului judiciar. Desemneaza, potrivit art. 45 alin 1 lit. d) din Legea nr. 85/2014, în calitate de administrator judiciar provizoriu practicianul în insolven?ă Cabinetul Individual de Insolventa Cutov Alina, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie fixă de 3500 lei/ lună plus TVA şi un onorariu variabil de 10 % din valorificarea bunurilor ?i recuperarea crean?elor. În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar iar eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declara?iilor de crean?e, a documentelor justificative, a taxei de timbru, cu menţiunea că un exemplar va fi transmis la grefa Sec?iei a II-a Civilă a Tribunalului Constanţa. Pune în vedere administratorului judiciar să convoace, în temeiul art. 53 alin. 1 din Legea nr. 85/ 2014, adunarea generală a asociaţilor persoanei juridice pentru desemnarea administratorului special, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii. Se vor respecta dispoziţiile art. 52 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Fixează termen de control pentru analiza stadiului continuării procedurii la 07.04.2026, ora 09:00, completul F14. Executorie. Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Constanţa Secţia a II-a Civilă. Pronunţată azi, 24.12.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei.

Document: Încheiere de şedinţă (secretă)  646/2025  24.12.2025”., potrivit Portalului Instanțelor de Judecată.

Contextul acestei solicitări este legat de măsurile luate anterior de autoritățile fiscale. În noiembrie 2025, ANAF Constanța a pus sechestru pe două motociclete ale firmei MIG Delivery SRL, respectiv o motocicletă Yamaha MTN 125 A REV 40 08 A și o motocicletă Honda MSX125A JC 92 1 1. Dosarul fiscal aferent măsurii de executare silită este înregistrat sub numărul 43425382.

Ulterior, societatea MIG Delivery SRL a contestat în instanță decizia de sechestru. Astfel, la data de 4 decembrie 2025, pe rolul Judecătoriei Constanța a fost înregistrat dosarul nr. 37919/212/2025, având ca obiect „contestație la executare dosar fiscal nr. 43425382”. Pârât în cauză este Agenția Națională de Administrare Fiscală – Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Galați – Administrația Județeană a Finanțelor Publice Constanța, Serviciul Colectare Executare Silită Persoane Juridice. Dosarul se află în prezent în faza de fond, fără a fi stabilit încă un termen de judecată.


De asemenea, la data de 18 decembrie 2025, MIG Delivery SRL a deschis un nou litigiu la Curtea de Apel Constanța, dosarul nr. 657/36/2025, prin care solicită suspendarea executării unui act administrativ, respectiv anularea Deciziei nr. A-FCT 23098/14.11.2025. În acest dosar, pârât este Ministerul Finanțelor – Agenția Națională de Administrare Fiscală – Direcția Generală Antifraudă Fiscală – Direcția Regională Antifraudă Fiscală 2 Constanța – Secția de Control Antifraudă Fiscală nr. 3.

Litigiul se află, de asemenea, în faza de fond, iar primul termen de judecată a fost stabilit pentru data de 26 ianuarie 2026.
Despre Mig Delivery SRL (2020)

Societatea are sediul social pe strada Plt. Sg. Nicolae Grindeanu nr. 6, municipiul Constanța, și desfășoară activități în domeniul serviciilor poștale și de curierat.

De asemenea, firma deține un punct de lucru pe strada 13 Decembrie nr. 17, în municipiul Brașov

Mig Delivery SRL, administrată de asociatul unic Ioana Cracana, a raportat pentru anul 2024 o cifră de afaceri de 3,5 milioane de lei, un profit de aproximativ 1 milion de lei, un număr de 35 de angajați și datorii în valoare de 672.669 de lei.

 
PRECIZĂRI

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

De asemenea, pentru documentarea acestui articol au fost folosite și informații de pe platforma termene.ro.


Citește și:
Firmă de livrare mâncare din Constanța, în proces cu ANAF Antifraudă
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii