Firma olandeză a lui Paul Ivanov, implicată în afaceri portuare la Constanța, în dispută cu o societate de avocați
Firma olandeză a lui Paul Ivanov, implicată în afaceri portuare la Constanța, în dispută cu o societate
08 Aug, 2025 16:02
ZIUA de Constanta
389
Marime text



La Tribunalul Constanța au fost înregistrate două dosare care au în vedere un litigiu între societatea olandeză Trading Line River Vessels B.V., controlată de Paul Ivanov și SCA Rădulescu Iliescu Maravela & Asociații, fiind vorba, pe de o parte, despre o acțiune în obligația de a face cu pretenții financiare, iar pe de altă parte, despre o cerere de suspendare a executării prin ordonanță președințială.
Mai exact, la data de 23 iulie 2025, la Tribunalul Constanța a fost înregistrat dosarul cu numărul 3662/118/2025, având ca obiect „obligația de a face – pretenții”.
Reclamant în cauză este SCA Rădulescu Iliescu Maravela & Asociații, iar pârât este Trading Line River Vessels B.V..
Litigiul se află în faza de fond, iar magistrații nu au stabilit încă un termen pentru prima înfățișare.
Tot la data de 23 iulie 2025, pe rolul aceluiași tribunal a fost înregistrat și dosarul cu numărul 3663/118/2025, având ca obiect „ordonanță președințială – suspendare executare”. În această cauză, Trading Line River Vessels B.V. are calitatea de debitor, iar SCA Rădulescu Iliescu Maravela & Asociații este creditor. Dosarul se află, de asemenea, în faza de fond.
În ședința de judecată care a avut locîn data de 24 iulie 2025, Tribunalul Constanța a respins cererea având ca obiect ordonanță președințială, formulată de reclamanta V.o.f. TFC în contradictoriu cu pârâta Trading Line River Vessels B.V., ca neîntemeiată, potrivit informațiilor publicate pe Portalul Instanțelor de Judecată.
„Solutia pe scurt: Hot.: Respinge cererea având ca obiect ordonanţă preşedinţială, formulată de reclamanta V.o.f. TFC în contradictoriu cu pârâta Trading Line River Vessels B.V., ca neîntemeiată. Cu drept de apel în termen de 5 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Constanţa, secţia a II a civilă. Pronunţată astăzi, 24.07.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: 823/2025 24.07.2025”, se arată pe Portalul Instanțelor de Judecată.
În 2023, ZIUA de Constanța scria despre faptul că, în luna noiembrie 2023 reprezentanții societății franceze Piriou, prin firma Piriou ATG România SRL (2021) Giurgiu au cesionat integral părțile sociale către societatea din Galați Trading Line Management SRL (2021) reprezentată de asociat unic și administrator Paul Ivanov.
Despre afacerea din Portul Constanța
În luna mai 2023, societatea Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu , fostă TG Hydro – Technica Systems SRL, a depus proiectul pentru obținerea acordului de mediu privind investiția din incinta Port Constanța, zona dana PL3, parcela 97, titular C.N. APM Constanța.
Investiția societății Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu , fostă TG Hydro – Technica Systems SRL, este o hală pentru depozitare – amenajare platformă , construire birouri P+1E, amplasare corturi depozitare , amplasare containere parter – vestiare și grupuri sanitare , împrejmuire teren și organizare șantier.
Pe 21 noiembrie 2023, a fost eliberată Autorizația de Construire nr. 985 pentru CN APM Constanța SA pentru Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu, fostă TG Hydro – Technica Systems SRL, pentru amenajarea unei platforme și construirea unei hale depozitare parter, construire birouri P+1E, amplasare corturi depozitare, amplasare containere parter vestiare și grupuri sanitare, împrejmuire teren și organizare șantier. Documentația a fost emisă de Primăria Constanța și are o valabilitate de 24 de luni.
Tot în noiembrie 2023, reprezentanții societății franceze Piriou, prin firma Piriou ATG România SRL (2021) Giurgiu au cesionat integral părțile sociale către societatea din Galați Trading Line Management SRL (2021) reprezentată de asociat unic și administrator Paul Ivanov.
Piriou ATG România SRL (2021) deține Șantierul Naval Giurgiu
Piriou ATG România SRL (2021) deține integral capital social din Șantierul Naval Giurgiu care funcționează pe societatea Shipyard ATG Giurgiu SRL (2002). Piriou ATG România SRL (2021) deține integral și societatea ATG Marina SRL (2002) care desfășoară activitatea de închirierae și subînchirierea bunurilor imobiliare proprii.
Societatea s-a înființat în 2021 în București cu activități ale holdingurilor. Asociat unic este compania Piriou cu sediul social în Franța , 29900 Concarneau, zona industrială Du Moros . Societatea Piriou ATG România SRL (2021), în iulie 2022 a transferat sediul social în Giurgiu și este condusă de un consiliu de administrație – președinte Apostol Teodor Gheorghe, vicepreședinte Leon Frederic și membrii – Le Berre Alain, Le Roy Pascal Guy Joseph și Faujour Vincent.
Paul Ivanov, asociat și administrator afaceri
Paul Ivanov este asociat unic și administrator al societății Trading Line Management SRL (2021), firmă aflată în insolvență (dosar nr. 1038/121/2025, înregistrat la data de 29 aprilie 2025, Tribunalul Galați), care, din 2023 până în 2024, a deținut capitalul social al societății care investește în Portul Constanța, Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu - (fostă ATG Hydro – Technica Systems. Paul Ivanov a fost, din 2023 până în 2024 când a ieșit din firmă, administratorul societății Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu - (fostă ATG Hydro – Technica Systems). În prezent, Trading Line Port Services SRL (2011) este controlată de Danube Horizon SRL, iar administrator este Moldovan Albina-Alexandra.
Paul Ivanov este asociat și/sau administrator în societățile din Galați: Smanet Systems SRL, Smarald Gold Ifn SRL, Inland Waterway Trading SRL, Smart Inland Services SRL, Inland Waterway Services SRL, Inland Waterway Agency SRL, Bondar Shipping SRL, Izza Shipping SRL, Shir Khan Shipping SRL, Mayon Shipping SRL, Anaconda Shipping SRL, Kvb Marianne Shipping SRL, Roxy Shipping SRL, Petran Shipping SRL, Trading Line Seariver Barges SRL, Trading Line Storage Barges SRL, Trading Line Tugs SRL, Trading Line Harvester Max SRL, Excelsior Shipping SRL, Emerald Harvester SRL, Avenir Shipping SRL, Riposa Shipping SRL și Orfeo Shipping SRL.
De asemenea, Paul Ivanov are calitatea de asociat și representant asociat persoană juridică în trei firme din Galați: Pub Promedia SRL, Inland Shipping SRL și Duricha Shipping SRL.
Potrivit Ziarul Financiar, în 2021, compania românească Trading Line Group, specializată în transport fluvial, anunța investiții importante de circa 80 de milioane de euro, cu scopul de a moderniza transportul pe Dunăre.
Paul Ivanov, asociatul unic și administratorul Trading Line Group, a prezentat planuri ambițioase, printre care implementarea inteligenței artificiale, pilotajului de la distanță și a unor sisteme tehnologice de ultimă generație, inspirate de modelele deja aplicate pe fluviul Rin.
În cadrul emisiunii Investiţi în România!, realizată de ZF în parteneriat cu CEC Bank, Ivanov a subliniat că Dunărea oferă avantaje strategice deoarece este mai lată și are un trafic mai redus, ceea ce creează un context propice pentru testarea și implementarea tehnologiilor smart în navigație.
În 2021, transportatorul a finalizat achizițioanrea unei nave semi-autonomă cu 6 milioane euro, iar compania intenționa să cumpere alte două nave mai mici cu 9 milioane euro. De asemenea, au fost depuse proiecte europene pentru trei macarale speciale pentru containere (27 mil. euro) și un centru de pilotaj cu simulatoare 4D (20 mil. euro), unde să fie pregătiți viitorii căpitani care vor conduce de la distanță.
Totodată, un proiect innovator (24 mil. euro) în parteneriat internațional din care mai fac parte trei companii olandeze, o companie belgiană şi portul APDM (Compania Naţională Administraţia Porturilor Dunării Maritime) viza construirea unei nave cu propulsie pe hidrogen și electric, pilotată remote, pentru ruta Galați-Constanța.
Potrivit aceleiași surse, fondată în 2012 de Paul Ivanov, Trading Line a pornit cu dorința de a crea cea mai modernă flotă românească. De la transportul pe ruta Constanța–Regensburg, s-a extins până în Olanda. Compania are 12 nave proprii, o flotă ce transportă cereale, derivate petroliere și echipamente industriale mari.
PRECIZĂRI
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
De asemenea, pentru documentarea acestui articol au fost folosite și informații de pe platforma termene.ro.
Citește și:Despre afacerea din Portul Constanța
În luna mai 2023, societatea Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu , fostă TG Hydro – Technica Systems SRL, a depus proiectul pentru obținerea acordului de mediu privind investiția din incinta Port Constanța, zona dana PL3, parcela 97, titular C.N. APM Constanța.
Investiția societății Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu , fostă TG Hydro – Technica Systems SRL, este o hală pentru depozitare – amenajare platformă , construire birouri P+1E, amplasare corturi depozitare , amplasare containere parter – vestiare și grupuri sanitare , împrejmuire teren și organizare șantier.
Pe 21 noiembrie 2023, a fost eliberată Autorizația de Construire nr. 985 pentru CN APM Constanța SA pentru Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu, fostă TG Hydro – Technica Systems SRL, pentru amenajarea unei platforme și construirea unei hale depozitare parter, construire birouri P+1E, amplasare corturi depozitare, amplasare containere parter vestiare și grupuri sanitare, împrejmuire teren și organizare șantier. Documentația a fost emisă de Primăria Constanța și are o valabilitate de 24 de luni.
Tot în noiembrie 2023, reprezentanții societății franceze Piriou, prin firma Piriou ATG România SRL (2021) Giurgiu au cesionat integral părțile sociale către societatea din Galați Trading Line Management SRL (2021) reprezentată de asociat unic și administrator Paul Ivanov.
Piriou ATG România SRL (2021) deține Șantierul Naval Giurgiu
Piriou ATG România SRL (2021) deține integral capital social din Șantierul Naval Giurgiu care funcționează pe societatea Shipyard ATG Giurgiu SRL (2002). Piriou ATG România SRL (2021) deține integral și societatea ATG Marina SRL (2002) care desfășoară activitatea de închirierae și subînchirierea bunurilor imobiliare proprii.
Societatea s-a înființat în 2021 în București cu activități ale holdingurilor. Asociat unic este compania Piriou cu sediul social în Franța , 29900 Concarneau, zona industrială Du Moros . Societatea Piriou ATG România SRL (2021), în iulie 2022 a transferat sediul social în Giurgiu și este condusă de un consiliu de administrație – președinte Apostol Teodor Gheorghe, vicepreședinte Leon Frederic și membrii – Le Berre Alain, Le Roy Pascal Guy Joseph și Faujour Vincent.
Paul Ivanov, asociat și administrator afaceri
Paul Ivanov este asociat unic și administrator al societății Trading Line Management SRL (2021), firmă aflată în insolvență (dosar nr. 1038/121/2025, înregistrat la data de 29 aprilie 2025, Tribunalul Galați), care, din 2023 până în 2024, a deținut capitalul social al societății care investește în Portul Constanța, Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu - (fostă ATG Hydro – Technica Systems. Paul Ivanov a fost, din 2023 până în 2024 când a ieșit din firmă, administratorul societății Trading Line Port Services SRL (2011) Giurgiu - (fostă ATG Hydro – Technica Systems). În prezent, Trading Line Port Services SRL (2011) este controlată de Danube Horizon SRL, iar administrator este Moldovan Albina-Alexandra.
Paul Ivanov este asociat și/sau administrator în societățile din Galați: Smanet Systems SRL, Smarald Gold Ifn SRL, Inland Waterway Trading SRL, Smart Inland Services SRL, Inland Waterway Services SRL, Inland Waterway Agency SRL, Bondar Shipping SRL, Izza Shipping SRL, Shir Khan Shipping SRL, Mayon Shipping SRL, Anaconda Shipping SRL, Kvb Marianne Shipping SRL, Roxy Shipping SRL, Petran Shipping SRL, Trading Line Seariver Barges SRL, Trading Line Storage Barges SRL, Trading Line Tugs SRL, Trading Line Harvester Max SRL, Excelsior Shipping SRL, Emerald Harvester SRL, Avenir Shipping SRL, Riposa Shipping SRL și Orfeo Shipping SRL.
De asemenea, Paul Ivanov are calitatea de asociat și representant asociat persoană juridică în trei firme din Galați: Pub Promedia SRL, Inland Shipping SRL și Duricha Shipping SRL.
Potrivit Ziarul Financiar, în 2021, compania românească Trading Line Group, specializată în transport fluvial, anunța investiții importante de circa 80 de milioane de euro, cu scopul de a moderniza transportul pe Dunăre.
Paul Ivanov, asociatul unic și administratorul Trading Line Group, a prezentat planuri ambițioase, printre care implementarea inteligenței artificiale, pilotajului de la distanță și a unor sisteme tehnologice de ultimă generație, inspirate de modelele deja aplicate pe fluviul Rin.
În cadrul emisiunii Investiţi în România!, realizată de ZF în parteneriat cu CEC Bank, Ivanov a subliniat că Dunărea oferă avantaje strategice deoarece este mai lată și are un trafic mai redus, ceea ce creează un context propice pentru testarea și implementarea tehnologiilor smart în navigație.
În 2021, transportatorul a finalizat achizițioanrea unei nave semi-autonomă cu 6 milioane euro, iar compania intenționa să cumpere alte două nave mai mici cu 9 milioane euro. De asemenea, au fost depuse proiecte europene pentru trei macarale speciale pentru containere (27 mil. euro) și un centru de pilotaj cu simulatoare 4D (20 mil. euro), unde să fie pregătiți viitorii căpitani care vor conduce de la distanță.
Totodată, un proiect innovator (24 mil. euro) în parteneriat internațional din care mai fac parte trei companii olandeze, o companie belgiană şi portul APDM (Compania Naţională Administraţia Porturilor Dunării Maritime) viza construirea unei nave cu propulsie pe hidrogen și electric, pilotată remote, pentru ruta Galați-Constanța.
Potrivit aceleiași surse, fondată în 2012 de Paul Ivanov, Trading Line a pornit cu dorința de a crea cea mai modernă flotă românească. De la transportul pe ruta Constanța–Regensburg, s-a extins până în Olanda. Compania are 12 nave proprii, o flotă ce transportă cereale, derivate petroliere și echipamente industriale mari.
PRECIZĂRI
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
De asemenea, pentru documentarea acestui articol au fost folosite și informații de pe platforma termene.ro.
Port Constanța - Tranzacție importantăProprietarii Șantierului din Giurgiu au vândut afacerea din Portul Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii