Constanța Dedeman solicită certificat de urbanism pentru modificarea sensului giratoriu din zona Brătianu
Constanța: Dedeman solicită certificat de urbanism pentru modificarea sensului giratoriu din zona Brătianu


Proiectul prevede păstrarea alveolelor existente, însă sensul giratoriu va fi reconfigurat pentru a îmbunătăți fluidizarea traficului în una dintre cele mai circulate zone ale municipiului. Intervențiile vor avea ca scop optimizarea circulației auto și creșterea siguranței rutiere, în contextul dezvoltărilor comerciale din zonă.
Detalii administrative:
-
Număr certificat de urbanism: 1325
-
Data emiterii: 11 iulie 2025
-
Valabilitate: 12 luni
-
Data expirării: 11 iulie 2026
-
Adresa lucrărilor: Intersecția B-dul I.C. Brătianu cu Strada Pasajului, Constanța
-
Scopul certificatului: obținerea autorizației de construire
Lucrările propuse de Dedeman sunt parte a eforturilor companiei de a dezvolta infrastructura adiacentă viitorului magazin pe care îl pregătește în zonă, în conformitate cu normele de urbanism și cu acordul autorităților locale.
Istoricul Dedeman
Compania, înființată în anul 1992 la Bacău, creată și controlată integral de oamenii de afaceri Dragoș și Adrian Pavăl, este liderul național în retailul materialelor de construcții și al amenajărilor interioare. Dedeman a devenit liderul pieței de bricolaj încă din 2010, când i-a depășit pe germanii de la Praktiker în ceea ce privește vânzările, iar în 2012 a ajuns să dețină o rețea de 30 de magazine în România, în condițiile în care Praktiker rămăsese cu doar 27 de unități.
În anul 1994, Dedeman avea doar 11 angajați. În 2002, echipa era deja formată din 245 de oameni, iar în prezent, peste 12.000 de angajați stau la dispoziția clienților care trec pragul magazinelor.
La Dedeman, clienții pot găsi articole destinate instalațiilor termice, sanitare, electrice, de canalizare și gaz, materiale de bază în construcții, materiale pentru amenajări interioare, scule și accesorii, unelte și utilaje, echipamente de protecție, articole pentru grădină și activități în aer liber, mobilier, electronice și electrocasnice.
Gama produselor comercializate este extrem de generoasă, depășind 60.000 de produse în magazinele fizice Dedeman și 85.000 de produse disponibile în magazinul online, acestea provenind de la furnizori naționali în proporție de aproximativ 85% sau din importuri (din țări precum Franța, Italia, Spania, Polonia, Slovacia, Germania și China).
În anul 2024, Dedeman deține o rețea de 63 de magazine, după deschiderea primului magazin din Pașcani și se află în continuare în plin proces de extindere la nivel național.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp