Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
21:29 22 04 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Editorial Numai la Constanţa se poate întâmpla. Bucăţi din trenul deraiat, peste maşinile care circulă pe bulevard

ro

19 Mar, 2018 00:00 1243 Marime text

Ieri, undeva în jurul prânzului, s-a dat alerta.
De fapt, a dat-o un coleg al nostru: un tren cu vagoane pline cu GPL a deraiat în municipiul Constanţa, în zona podului IPMC. Asta era, atunci, informaţia: că sunt vagoane pline cu GPL într-o zonă locuită a municipiului.
Numai că a mai fost ceva. Nenorocirea s-a produs deasupra bulevardului I.C. Brătianu, în timp ce pe dedesubt circulau autoturisme, mijloace de transport în comun, unele mai pline, altele mai goale.
Iar peste acestea s-au năpustit bucăţi de metal, bucăţi de tablă, bucăţi de beton.
De sus. Făcându-i pe şoferi să se minuneze, dar să îşi facă şi cruce, neştiind ce se întâmplă şi de unde vine pericolul.
Pentru că şoferul este învăţat din şcoală, dar şi în practica de zi cu zi, că trebuie să se uite în faţă, în spate şi în lateral.
Nicidecum în sus.
Numai că nu este chiar aşa. La Constanţa, pericolele pot apărea de oriunde.
Şi nu doar pe şosele. Ci pretutindeni.
Aşa cum s-a întâmplat şi ieri.
Motiv pentru care o parte din bulevardul I.C. Brătianu a şi fost blocat.
Făcându-ne să înţelegem, încă o dată, dacă mai era nevoie, că la Constanţa nu eşti în siguranţă nicăieri.
Iar pericolele ne pândesc oriunde.
Neputând face nimic altceva decât să aruncăm vina pe soartă!
Sau să ne resemnăm că eram la locul nepotrivit, în momentul nepotrivit.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • fani 19 Mar, 2018 09:40 Partial adevarat ! Nu numai in Constanta ci in toata Romania :in ultimile 3 zile au mai deraiat vagoane ale altor 3 trenuri .Da ,numai in 3 zile ....Este evident ca ceva nu-i in regula in Ministerul Transporturilor unde s-au schimbat 16 ministri in doar 12 ani ! De remarcat este faptul ca haosul apare in principal la administrarea materialului rulant (locomotive,vagoane si chiar linii de cale ferata ) aflate in proprietate privata .