Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:22 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Vicepreședintele Comisiei pentru transporturi din Camera Deputaților solicită comisii de anchetă "serioasă" pentru TAROM, Portul Constanţa şi CFR

ro

28 Sep, 2017 10:14 2192 Marime text
Deputatul PSD Cătălin Rădulescu a declarat, miercuri, în şedinţa Comisiei pentru transporturi, al cărei vicepreşedinte este, că intenţionează să ceară constituirea unei comisii de anchetă "serioasă" pentru TAROM, Portul Constanţa şi CFR, care să ia măsuri "drastice".

     "Eu aştept să terminăm toate audierile - şi cu portul şi cu tot - după care o să cer o comisie de anchetă, dar de anchetă serioasă - şi la TAROM, şi la port şi pe CFR - şi cu măsuri. De data asta, vreau să cerem măsuri. Le-am spus colegilor mei: Nu se poate să facem doar audieri, să constatăm că totul e greşit şi să nu cerem o măsură. Şi măsurile, credeţi-mă, vor fi drastice. Pentru că este nepermis să aveţi 23.000 de salariaţi, să nu veniţi măcar să ne spuneţi că strategia dumneavoastră. - eu înţeleg că sindicatele în ţara noastră trebuie să fie importante, să protejeze nemunca şi oamenii care stau acolo -, dar ca să nu beneficieze copiii noştri de o infrastructură modernizată ca în orice ţară... Nu spun Japonia, că deja suntem extratereştri, dar măcar ca în Polonia, dar măcar ca în Ungaria, dar măcar ca în Cehia. Dumneavoastră ştiţi că anul acesta s-a modernizat şi s-a dat în folosinţă modernizarea pentru tren rapid a liniei de cale ferată între Budapesta şi Praga, făcută de chinezii ăştia - pe care nu vă place să îi primiţi pe la dumneavoastră. - pe banii lor? Când o să aveţi de gând să îmi spuneţi că în strategia dumneavoastră aceste infrastructuri feroviare aveţi de gând să faceţi parteneriate publice private sau să daţi în concesiune altora, care pot să vină cu bani - pentru că dacă vreţi ca noi să aşteptăm 100 de ani modernizări de linie de cale ferată sau să aşteptăm 100 de ani ca să modernizaţi pentru tren rapid, domnule director, între timp în comunitatea europeană mijlocul ăsta de cale ferată - şi de marfă şi de călători - a devenit un mod de viaţă: să te trezeşti dimineaţa, să te urci în tren şi în 20 de minute sau în 30 de minute să fii la serviciu dintr-un oraş în altul. Ori, noi nu avem nici linie modernizată de cale ferată pentru marfă, nici pentru călători. Nimic nu avem!", i-a spus Cătălin Rădulescu directorului de Exploatare din CFR SA, Viorel Scurtu. 

Articolul integral poate fi citit pe bursa.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii