Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:14 19 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Anunț important de la ANAF referitor la formularele 100 si 710

ro

27 Sep, 2017 17:22 2063 Marime text
Începând cu luna septembrie 2017, autorităţile şi instituţiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel puțin 50 de angajați și care nu angajează persoane cu handicap într-un procent de cel puțin 4% din numărul total de angajați, plătesc lunar către bugetul de stat o sumă reprezentând salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată înmulțit cu numărul de locuri de muncă în care nu au angajat persoane cu handicap.
 
Conform dispozițiilor art. 90 alin.(4) din Codul de procedură fiscală, a fost reglementată modalitatea de îndeplinire a obligațiilor fiscale în cazul persoanelor/entităţilor care şi-au încetat existenţa. Codul de identificare fiscală retras ca urmare a radierii înregistrării fiscale poate fi utilizat ulterior radierii pentru îndeplinirea, de către succesorii persoanelor/entităţilor care şi-au încetat existenţa, a obligaţiilor fiscale aferente perioadelor în care persoana/entitatea a avut calitatea de subiect de drept fiscal.
 
Astfel, ANAF propune, printr-un proiect de ordin, modificarea și completarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr.587/2016, după cum urmează:
-  completarea formularelor 100 "Declarație privind obligațiile de plată la bugetul de stat” și 710 "Declarație rectificativă” cu rubricile necesare aplicării dispozițiilor art.90 alin.(4) din Codul de procedură fiscală.
- modificarea corespunzătoare a instrucțiunilor de completare a formularelor 100 „Declarație privind obligațiile de plată la bugetul de stat” și 710 "Declarație rectificativă”.
 
Reamintim ca, începând cu data de 1 septembrie 2017, prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.60/2017, a fost modificată Legea nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, fiind eliminată dispoziția potrivit căreia contribuabilii pot opta pentru achiziționarea de produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate în unităţile protejate autorizate, pe bază de parteneriat, în sumă echivalentă cu suma datorată la bugetul de stat.
 
*   *  *
Proiectele de acte normative, initiate de ANAF, sunt fãcute publice pe site-ul institutiei la adresa www.anaf.ro, domeniul INFO ANAF/ Transparența decizionalã. De asemenea, acestea pot fi consultate la Serviciul Comunicare, Relatiii Publice și Mass-Media din cadrul ANAF, cu sediul în str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti.
Eventualele sugestii, propuneri sau opinii referitoare la acest proiect de act normativ pot fi transmise în scris la Serviciul Comunicare, Relatii Publice si Mass-Media - cu mentiunea “Conf.Legii nr.52/2003”, la urmãtoarele adrese:
•           Prin scrisori la adresa poștalã: Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã, str.Apolodor nr.17, sector 5 Bucuresti 050741 - la Serviciul Comunicare, Relații Publice si Mass-Media;
•           Prin email la adresa presa@anaf.ro
Pentru a avea acces la informatiile de presa privind aplicarea Legii nr.52/2003 privind transparenþa decizionalã în Agentia Nationalã de Administrare Fiscalã, se poate accesa domeniul INFO ANAF / Comunicate  de presã aflat pe site-ul instituției.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii