Vloggerul Selly anunță o investiție de zeci de milioane de euro în Costinești Nibiru va include mall, parc de distracții, venue de evenimente și cel mai mare club de noapte din lume
Vloggerul Selly anunță o investiție de zeci de milioane de euro în Costinești: Nibiru va include mall, parc

Vloggerul și antreprenorul Selly a anunțat un proiect ambițios de dezvoltare turistică în stațiunea Costinești, care prevede o investiție de zeci de milioane de euro. Proiectul, denumit Nibiru, va cuprinde un mall, un parc de distracții, o sală de evenimente și cel mai mare club de noapte din lume, reprezentând o premieră pentru litoralul românesc.
Proiectul, amplasat între Costinești și Tuzla, se va întinde pe o suprafață de 1,6 milioane metri pătrați și propune un model complet nou de dezvoltare turistică, economică și culturală pentru litoralul românesc.
Lansarea vine în urma unei campanii de teasing care a generat un val de curiozitate național. Sute de influenceri, artiști și creatori de conținut au postat, în același timp, o imagine misterioasă cu o planetă roz, fără explicații. Simbolul a devenit viral și a fost preluat spontan de zeci de comunități online. Astăzi, misterul s-a risipit: planeta roz este NIBIRU.
NIBIRU este o stațiune construită de la zero, după un masterplan urbanistic riguros, care respectă cele mai înalte standarde de design, funcționalitate și operare. Proiectul este un oraș temporar – activ doar vara, dar complet funcțional – și reprezintă rezultatul unei investiții private de peste 50 de milioane de euro, cea mai mare făcută vreodată de sectorul privat în industria de divertisment din România.
„NIBIRU înseamnă mai mult decât o destinație. Este un întreg ecosistem de entertainment, cultură, sport, retail, food și artă, care se adresează tuturor generațiilor. De la familii cu copii, la oameni între 25 și 30 de ani, la tineri de liceu și facultate, la oameni de peste 45 de ani, NIBIRU are câte ceva pentru toți. Pentru ca toți merită o experiență mai bună de divertisment pe litoral. Este o platformă de regenerare pentru litoralul românesc. O stațiune care nu doar consumă, ci oferă – locuri de muncă, cultură, viitor.”, a declarat Andrei Șelaru (Selly), Managing Partner și CEO NIBIRU, după ce a prezentat contextul actual al litoralului românesc – marcat de declin, lipsă de opțiuni, servicii costisitoare și slab adaptate cerințelor pieței și a oferit o radiografie completă a motivelor pentru care românii aleg tot mai mult vacanțele în afara țării.
Echipa de implementare este formată din profesioniști cu expertiză vastă în industrii creative, entertainment, dezvoltare imobiliară și HoReCa. Conceptul creativ este semnat de Joshua Cox, fondator SOLE DXB (Dubai). Organizarea evenimentelor este coordonată de George Carabelea (Beach, Please!), iar Fady Zaidan, din partea LOFT Group, este Head of Experience & Entertainment.
Implementarea construcțiilor este asigurată de BRISK Group, prin Claudiu Bisnel (Managing Partner) și Cătălin Podgoreanu (Project Manager & Technical Director). Printre numele cheie din echipă se numără: George Carabelea (General Producer), Claudiu Ilioiu (Head of Partnerships și reprezentant Global Records Group), Flavia Ionescu (Brand Partnerships), Răzvan Luca (Lead Architect), Robert Munthiu (Head of Marketing), Bogdan Gheorghiu (Food & Drinks Manager), Daniel Nistor (Leasing Consultant) și Marius Măgureanu (Legal Advisor).
Deschiderea oficială a stațiunii NIBIRU este programată pentru iulie 2026.
Citește și
Selly lansează o platformă de turism gândită special pentru Generația Z
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp