Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
20:48 27 09 2022 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Telekom Romania Communications va deveni Orange Romania Communications, de luna viitoare

ro

28 Feb, 2022 18:05 1109 Marime text


Telekom Romania Communications va deveni Orange Romania Communications, începând din 28 martie 2022, iar treptat magazinele Telekom vor deveni magazine Orange, cu aceleaşi elemente şi materiale de brand.

„Orange şi operatorul de servicii fixe, Telekom Romania Communications, au parcurs etape importante începând cu 30 septembrie 2021, pentru le asigura clienţilor şi partenerilor o experienţă unitară. Astfel, compania anunţă schimbarea numelui Telekom Romania Communications şi, din 28 martie 2022, unificarea principalelor canale de contact pentru clienţii ambelor companii. Aceste modificări nu au impact în oferta clienţilor, ce rămâne neschimbată. Compania Telekom Romania Communications se redenumeşte Orange Romania Communications, ca urmare a deciziei AGA (Adunarea Generală a Acţionarilor) din 10 februarie 2022. Acest pas vine după ce pe 1 ianuarie 2022 sediul social al companiei a fost stabilit în Calea Victoriei nr. 35, 010061, Sector 1, Bucureşti, România", a anunţat Orange România, într-un comunicat transmis, luni, AGERPRES.

Potrivit sursei citate, Orange Romania Communications va continua să funcţioneze separat, ca o subsidiară a Orange România, iar această modificare aduce schimbări, treptat, în forma de prezentare a facturilor clienţilor şi a detaliilor legate de numele produselor, care nu vor mai conţine brandul "Telekom".

De asemenea, din data de 28 martie 2022, clienţii Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website sau social media.

„Din 30 septembrie 2021 am început să scriem împreună cu echipele noastre reunite, Orange şi Orange Romania Communications, povestea comună, cu ambiţia de a fi prima alegere a clienţilor pentru servicii convergente din România. Schimbările anunţate astăzi înseamnă parcurgerea unei etape de cunoaştere, de înţelegere a proceselor şi sistemelor, de transformare şi stabilire a unui mod de lucru care să ne permită să oferim clienţilor o experienţă unitară, superioară. Am parcurs aceşti paşi interni de aliniere pentru ca începând cu data de 28 martie să putem pune la dispoziţia clienţilor şi partenerilor noştri canale şi puncte unice de asistenţă, precum şi aceeaşi experienţă de calitate furnizată de o echipă unită şi bine pregătită", a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

În cadrul acestui proces de transformare vor fi incluse şi magazinele Telekom Romania Communications, care vor deveni treptat magazine Orange, cu aceleaşi elemente şi materiale de brand precum Orange shops.

Orange, fostul France Telecom, este unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicaţii din lume, fiind prezent în 26 de ţări, inclusiv în România.

În septembrie 2021, Orange România a anunţat finalizarea tranzacţiei prin care a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications de la OTE, în timp ce statul român deţine restul de 46%. 

Sursa Agerpres 

foto: Facebook/ Orange
Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?

Comentarii