Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:52 26 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sarbatori de iarna alaturi de Tuborg Christmas Brew

ro

10 Nov, 2003 00:00 2016 Marime text

Pentru a da un gust aparte sarbatorilor de iarna, Tuborg Romania a lansat, pentru cel de-al patrulea an consecutiv, Tuborg Christmas Brew, singura bere de sezon din Romania * Campania de promovare a berii si-a inceput desfasurarea in prima vineri a lunii noiembrie si se va desfasura pana in noaptea dintre ani * Conform traditiei, in seara zilei de vineri, 7 noiembrie, la ora 23.59, camioanele Tuborg si-au inceput distribuirea noului sortiment in toata tara * Berea Tuborg Christmas Brew este lansata in mod spectaculos, cu petreceri organizate in acelasi timp in cluburile si barurile din mai multe orase din tara, printre care Bucuresti, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Craiova, Ploiesti si Timisoara * Deschiderea oficiala a campaniei la Constanta a fost organizata in clubul Megalos, prilej cu care s-au impartit cadouri si multa bere

Apropierea sezonului rece si a sarbatorilor de iarna reprezinta pentru majoritatea marilor companii un bun prilej pentru lansarea ofertelor promotionale destinate clientilor lor. Una dintre aceste mari companii este si firma producatoare de bere Tuborg Romania, care, de patru ani de zile, ne-a obisnuit pe fiecare dintre noi cu campania sa de promovare a berii Tuborg Christmas Brew. Astfel, pentru a da un gust aparte sarbatorilor de iarna, Tuborg Romania a lansat si in acest an Tuborg Christmas Brew, singura bere de sezon din Romania. Lansata pentru cel de-al patrulea an consecutiv, devenita deja o traditie, campania de promovare a berii si-a inceput desfasurarea in prima vineri a lunii noiembrie si se va desfasura pana in noaptea dintre ani. Conform traditiei, in seara zilei de vineri, 7 noiembrie, la ora 23.59, camioanele Tuborg si-au inceput distribuirea noului sortiment in toata tara. Produsa de mai bine de 20 de ani, berea Tuborg de Craciun s-a facut remarcata datorita gustului sau particular, fiind o bere mai alcoolizata decat berea obisnuita, precum si gratie aspectului inedit pentru o marca de bere, eticheta fiind realizata in culorile alb si albastru. Desi se afla la doar a patra lansare, campania si-a castigat o reputatie demna de remarcat, studiile de cercetare demonstrand ca Tuborg Christmas Brew este berea preferata a romanilor pe perioada sarbatorilor de iarna. Conform sondajelor, consumatorii apreciaza mai ales calitatea berii Tuborg Christmas Brew, acordandu-i un punctaj foarte mare, de 4,4, in conditiile in care punctajul maxim este 5. Totodata, concluziile studiului sunt intarite si de situatia vanzarilor inregistrate in aceasta perioada si de rata de incercare a produsului. Astfel, in decembrie 2002, rata de incercare a produsului era de 38%, in timp ce pentru acest an se preconizeaza a fi in jurul a 50%. Referitor la campania de promovare a produsului, Tuborg Romania este singura companie producatoare de bere din Romania care are in portofoliu o marca internationala de bere dedicata sarbatorilor de Craciun. Berea Tuborg Christmas Brew este lansata in mod spectaculos, cu petreceri organizate in acelasi timp in cluburile si barurile din mai multe orase din tara, printre care Bucuresti, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Craiova, Ploiesti si Timisoara, petreci ce sunt insufletite de prezenta mosului Tuborg Christmas Brew, a craciunitelor albastre, a renilor si a spiridusilor. Anul acesta, pe durata celor sase saptamani cat dureaza campania, la evenimentele de promovare vor participa si componentele trupei de muzica dance-house "Laguna", care si interpreteaza imnul campaniei din acest an. In ceea ce priveste lansarea care a avut loc la Constanta, deschiderea oficiala a campaniei a fost organizata in clubul Megalos, prilej cu care s-au impartit cadouri si multa bere. Totodata, cei prezenti in club la acea ora au avut ocazia de a participa la concursurile organizate de Tuborg. Legat de desfasurarea campaniei, Catalin Ignat, brand manager Tuborg Constanta, a precizat ca, pe parcursul celor sase saptamani ale campaniei, la Constanta vor fi alese in fiecare vineri o serie de trei baruri unde va fi promovata campania, in timp ce in fiecare dintre cele sase sambete va fi organizata cate o petrecere intr-una dintre discotecile constantene.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii