Primăria Cernavodă vrea să cumpere panouri fotovoltaice pentru bazinul semiolimpic (DOCUMENT)
Primăria Cernavodă vrea să cumpere panouri fotovoltaice pentru bazinul semiolimpic (DOCUMENT)
04 Oct, 2025 07:04
ZIUA de Constanta
177
Marime text



- Primăria orașului Cernavodă, județul Constanța, anunță o licitație pentru data de 20 octombrie 2025, în care va atribuit contractul de execuție lucrări pentru obiectivul de investiție: „Amenajarea unui sistem de producere a energiei electrice prin panouri solare pentru bazin semiolimpic”
Primăria orașului Cernavodă, județul Constanța, anunță o licitație pentru data de 20 octombrie 2025, în care va atribuit contractul de execuție lucrări pentru obiectivul de investiție: „Amenajarea unui sistem de producere a energiei electrice prin panouri solare pentru bazin semiolimpic”.
Suma pusă pe masă de autoritatea contractantă este de 1.270.091,43 lei, fără TVA, defalcată astfel:
1.255.339,43 lei fără TVA – cheltuieli pentru investiția de bază
14.752 lei fără TVA – organizarea de șantier
Conform caietului de sarcini, instalația de producere a energiei electrice include module fotovoltaice conectate între ele electric și mecanic, montate lângă obiectiv, pe structuri metalice special proiectate și executate.
Activitățile solicitate firmei contractate sunt:
Achiziționarea tuturor materialelor și produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor și echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuția lucrărilor;
Orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea șantierului, sau orice autorizație necesară contractantului de la autoritățile competente pentru executarea lucrărilor și realizarea activităților și lucrărilor temporare
Transportul la șantier a oricăror materiale, utilaje, componenete și echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuția lucrărilor
Orice testare și testele relevante, așa cum sunt aceste testări și teste solicitate prin legislația și reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calității în construcții
Orice consumabile necesare pentru execuția lucrărilor și realizarea testărilor
Întreținerea lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă
Activități și consumabile necesare pentru menținerea șantierului curat și funcțional, demontarea și îndepărtarea oricăror lucrări sau activități provizorii
Durata de execuția a lucrărilor este de maxim trei luni de la transmiterea ordinului de începere a acestora. De asemenea, termenii și condițiile contractului includ și o garanție pentru execuția lucrărilor de minim trei ani.
Contractul va fi atribuit pe baza criteriului „prețul cel mai scăzut”.
Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
Liviu Cristian Negoiță - Primar; Șerif Cîrjali – Consilier Local; Silvica Olteanu – Secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase – Șef Serviciul Impozite și taxe;, Dragomir Rodica - Șef Serviciu ADPP; Ardelean Radu-Alexandru – Șef Serviciul Tehnic Investiții și Achiziții Publice; Bogdan Boarca - Consilier Local; Constantin Grajdeanu - Consilier Local; Alexandru Tudor-Consilier Local; Stefan Plesa-Consilier Local; Gheorghe-Cristinel Rosu- Consilier Local; Radu-Alexandru Cojocariu – Consilier Local; Salem Zahra – Consilier Local; Catalin-Marian Apostol-Viceprimar; Petru Moraru-Consilier Local; Popa Mihai- Consilier Local; Niazi Ghiulen- Consilier Local; Valentin Bejan-Consilier Local; Dida Cileaga Margareta – Consilier Local; Alina-Diana Miesz - Director Executiv Direcția Servicii și Administrație Publică; Laura Vasilica Nicolescu - Șef Serviciu Strategie și Proiecte; Raluca Andronache – Șef Serviciul Buget Contabilitate; Simona Presadă – Sef Serviciu Fond Locativ, Spatii, Cultura și Biblioteca; Olteanu Ionuț Mihai - Șef Serviciu Patrimoniu și Cadastru; Georgiana Cadiu - Director Executiv Direcția Asistență Socială; Corina Ghilase - Director Cămin pentru persoane vârstnice; Anca Gutu - Responsabil Tehnic; Carp Gabriela - Consilier Local; Mirsu Adrian-Consilier local.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Cumpărări directe Constanța Primăria Cernavodă atribuie contract privind documentația tehnică pentru modernizarea străzii Viorelelor (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii