Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:36 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

„Prietenii stiu de ce!" InBev Romania devine BERGENBIER SA

ro

02 Mar, 2010 03:48 2369 Marime text
De la începutul acestei luni, unul dintre cei mai importanţi producători de bere din România, InBev România, preia numele celui mai popular brand din portofoliu şi devine astfel BERGENBIER SA.

Decizia schimbării numelui companiei a fost luată în contextul în care, în decembrie 2009, aceasta a ieşit din grupul Anheuser - Busch InBev, odată cu vânzarea tuturor operaţiunilor sale din nouă ţări ale Europei Centrale şi de Est către CVC Capital Partners, unul dintre principalele fonduri de investiţii private şi consultanţă în investiţii la nivel mondial. BERGENBIER SA va fi parte integrantă a grupului nou-format „StarBev", ce include toate operaţiunile din domeniul producerii şi distribuţiei berii, achiziţionate de CVC Capital Partners în urma tranzacţiei de la finele anului trecut.

„Am ales să ne numim BERGENBIER SA ca semn firesc al recunoaşterii unui renume pe care compania şi l-a creat în ultimii 15 ani. Oricare a fost numele entităţii juridice, suntem cunoscuţi prin Bergenbier, brandul creat în mai 1995, pe gustul şi pe sufletul românilor. În următorii ani, sub numele de BERGENBIER SA vom continua să investim în branduri şi în oameni de calitate. România reprezintă una dintre principalele pieţe în care activăm în cadrul grupului StarBev", a precizat preşedintele BERGENBIER SA, Mihai Ghyka.

Bergenbier a făcut pionierat în România încă de la lansarea din 1995, când a fost prima bere din segmentul mainstream distribuită la nivel naţional. De asemenea este primul brand de bere românesc ce a lansat un sortiment fără alcool în segmentul mainstream, în 2001, şi a revoluţionat segmentul de piaţă al berilor îmbuteliate în sticlă de plastic, lansând în luna iunie 2003 Bergenbier Q-Pack, un ambalaj inovator care permite păstrarea berii în sticle de plastic în condiţii optime pentru mai mult timp. În plus, Bergenbier se poate lăuda cu unul dintre cele mai populare sloganuri din istoria publicităţii din România: „Prietenii ştiu de ce!", iar potrivit unui studiu realizat de Synovate în 2009, este un brand ce se bucură de o notorietate de peste 95% în rândul consumatorilor din ţara noastră.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii