Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
03:10 20 11 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Patru cazărmi, reabilitate de Unitatea Militară 02133 Constanța. Detalii (documente)

ro

23 Apr, 2019 00:00 1022 Marime text
Unitatea Militară 02133 Constanța, cu sediul în municipiul Constanța, va reabilita patru cazărmi: cazarma 3183 Constanța, cazarma 3480 Constanța, cazarma 3482 Corbu și cazarma 2295 Mangalia.
 
În acest sens, Unitatea Militară 02133 Constanța, cu sediul în municipiul Constanța, strada Fulgerului anunță că va achiziționa, prin negociere directă, patru contracte privind execuția unor lucrări de reparații curente. Potrivit licitatiapubica.ro, ofertele pentru cele patru contracte pot fi depuse până pe data de 10.05.2019.
 
Contractul „Lucrări de reparații curente la Pavilionul B-Far aterizare Constanța din cazarma 3183 Constanța“ are o valoare estimată de 95.988 de lei. Cel de-al doilea contract - „Lucrări de reparații curente la Pavilioanele D și C din cazarma 2295 Mangalia“, are o valoare estimată de 45.670 de lei. De asemenea, contractul „Lucrări de reparații curente la Pavilioanele B, C și D din cazarma 3480 Constanța“ are o valoare estimată de 97.709 lei, iar contractul „Lucrări de reparații curente la Pavilion A-Far aterizare Midia din cazarma 3482 Corbu“ are o valoare de 40.156 lei.
 
Ofertanții vor menționa în ofertă următoarele: contul de la trezorerie, oferta va fi exprimată ferm în lei fără TVA, iar prețul unitar va cuprinde toate costurile suplimentare (exemplu transport, instalare și punere în funcțiune. Autoritatea contractantă va comanda, prin intermediul catalogului SEAP, lucrările menționate operatorului economic care va prezenta oferta de preţ cea mai mică, în condițiile îndeplinirii caracteristicilor tehnice specificate, acestea având caracter minimal.
 
De asemenea, autoritatea contractantă are deplină decizie în selectarea ofertantului câștigător, fără a fi obligată să prezinte justificări celorlalți ofertanți participanți la acțiunea de achiziție a lucrărilor mai sus specificate. Termenul de executare va fi stabilit prin contractul semnat în urma finalizării comenzii în SEAP. Produsele / serviciile / lucrările vor fi achitate în termen de 30 de zile de la efectuarea recepției.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțurile de participare la aceste licitații. 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii