Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:03 28 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Organigrama şi statul de funcţii al aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa, pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu Local (DOCUMENT)

ro

27 Dec, 2023 16:29 1016 Marime text
Consiliul local al municipiului Constanţa este convocat în şedinţă ordinară, joi, 28 decembrie de la ora 14.00.
 
Ședința se va desfășura prin mijloace electronice, printr-o platformă online de videoconferință.
 
Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte printre care și proiect de hotărâre nr. 617/2023 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa, iniţiator primar Vergil Chiţac.
 
Potrivit proiectului, se aprobă organigramei şi statului de funcţii al aparatulul de specialitate al primarului municiplulul Constanța.
Astfel, începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, H.C.L. nr. 298/2023 privind aprobarea organigramei şi statul de funcjii ale Primăriel municipiului Constanta, îşi încetează aplicabilltatea.

Pentru respectarea drepturilor la carieră a funcţionarilor publici, modificările în structura organizatorică aprobate vor fi aduse la indeplinire în termen de minimum 30 de zlle de la adoptare.  

Se împuterniceşte primarul municipiulul Constanța să transforme funcțiile publice vacante din statul de funcții al aparatului de; specialitate în funcții publice de aceeaşi categorie, dar cu altă denumire sau functii publice de nivel inferior sau superior, în funcție de necesitătile instituției, fără a afecta structurile organizatorice şi funcțiile publice ocupate, ca urmare a promovării în grad profesional sau clasă a personalului, cu respectarea numărului de posturi aprobat şi încadrarea în fondurile bugetare aprobate.

Numărul maxim de posturi pentru municipiul Constanța este de 1090 și este repartizat după cum urmează:
- aparatul de specialitate al primarului municipiului Constanța - 720 posturi din care sunt utilizate 485 în aparatul de specialitate al primarului municipiului Constanța, 206 posturi la Serviciul Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local și 29 Clubul Sportiv Municipal Constanta;
-Direcția locala de evidență persoane - 48 de posturi din care la nivelul aparatului de specialitate au fost utilizate 44;
-Compartimentul pentru implementare proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile - 10 posturi;
-Direcția generala poliția locala - 311 de posturi din care la nivelul aparatului de specialitate au fost utilizate 280;
-șofer microbuz școlar - 1 post.

Conform proiectului de hotărâre Compartimentul Cabinet primar, cu o structură de 6 posturi se reorganizeaza prin desființarea a doua posturi contractuale vacante de consilier IA. Astfel, Compartimentul Cabinet primar va număra 4 posturi.

Ca urmare a neîndeplinirii normativului de personal Serviciul audit public intern care are în componența sa un numar de 9 funcții publice respectiv o funcție publica de conducere și 8 funcții publice de execuție se reorganizează. Funcția publica de șef Serviciu gradul II se desființează.
Compartimentul audit public intern va avea în structura sa 5 funcții publice dupa cum urmeaza:
-o funcție publică de auditor clasa I gradul superior;
-o funcție publica de auditor clasa I gradul superior
 -trei funcții publice de auditor clasa I gradul superior nou înființate.
Funcțiile publice supuse reorganizarii prin reducerea posturilor ocupate de funcționarii publici de execuție sunt:
-o funcție publica de auditor, clasa I, gradul superior ID 391340, ocupata;
-o funcție publica de auditor, clasa I, gradul superior ID 544791, ocupata;
-o funcție publica de auditor, clasa I, gradul superior ID 391343, ocupata;
-o funcție publica de auditor, clasa I, gradul superior ID 544792, ocupata;
-o funcție publica de auditor, clasa I, gradul principal ID 473181, ocupata;

De asemenea se desfințeaza Biroul registru agricol și fond funciar care are în componenta sa un numar de 7 funcții publice respectiv o funcție publica de conducere și 6 funcții publice de execuție.

Funcția publică Șef Birou, gradul II, ocupata ID. 551198 se desființeaza.

Se înființeaza o funcție publica de execuție de inspector clasa I gradul profesional superior.

Funcția publica de inspector clasa I gradul principal ID. 545154 ocupata este preluata cu atribuțiile aferente în cadrul Compartimentului secretariat,relatii consiliul local și administrația publica.

Se înființeaza Compartimentul registru agricol care va numara 6 funcții publice de execuție.

Toate modificările aduse de proiectul de hotărâre, precum și lista postruilor desființate poate fi consultată în secțiunea Document a materialului. 

PRECIZĂRI
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise. 

Citește și: 

Majorarea cu 400% a impozitului pe clădiriile neîngrijite din municipiul Constanța, pe ordinea de zi a Consiliului Local Municipal (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii