Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:21 27 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

OMD Constanța Mamaia va beneficia de un brand propriu! Care sunt planurile de dezvoltare ale stațiunii din Constanța

ro

12 Jul, 2023 10:58 1244 Marime text
Sursă foto: Primăria Municipiului Constanța
  • OMD Mamaia-Constanța începe promovarea turistică a stațiunii. Primele evenimente se vor desfășura de pe 14 iulie, de la ora 20:30.

Primăria Municipiului Constanța a anunțat printr-un comunicat de presă că Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța dă startul acțiunilor de promovare a stațiunii, cu o serie de concerte planificate pentru sezonul estival.

Primii artiști care vor urca pe scena amplasată în apropierea Cazinoului din Mamaia, vineri, 14 iulie, vor fi Bibi și Lidia Buble. Pentru ziua de sâmbătă, 15 iulie, organizatorii invită turiștii la un spectacol susținut de Alexia și formația Azur.
 
Concertele vor începe la ora 20.30, accesul publicului fiind liber. Alte două evenimente sunt programate pentru cei care vor petrece pe litoral ultimele două weekenduri ale lunii iulie. Pe 22 iulie Adda și Anda Adam, iar pe 29 iulie Whats Up și Mălina Avasiloaie vor firesponsabilii cu atmosfera de vacanță de pe scena de la Cazino.
 
Evenimentele anunțate reprezintă doar o parte din strategia elaborată de OMD pentru promovarea destinației Mamaia-Constanța. Înființată în primăvara acestui an, organizația își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi atât pentru turiștii de weekend, cât și pentru familiile cu copii.
 

„Mamaia a dobândit reputația de destinație de distracție, avantaj care aduce turiști la mare încă de la 1 mai, odată cu primele petreceri. Însă turismul de weekend nu permite exploatarea pe deplin a potențialului stațiunii și asigurarea sustenabilității antreprenorilor de pe litoral. Pentru a atinge cele mai înalte standarde în servicii este necesar să avem continuitate pe toată durata sezonului.
 
Prin campaniile pe care OMD le va desfășura, ne dorim să le arătăm românilor că Mamaia rămâne una dintre cele mai bune opțiuni pentru vacanța de vară, atât la nivel național, cât și la nivel de regiune. Avem o strategie pe termen lung care va include, pe lângă componentele de marketing și publicitate, și evenimente cu care să-i bucurăm pe cei care au ales deja stațiunea pentru vacanța din acest an“, susține George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

 
Printre activitățile incluse în planul integrat de promovare se află și dezvoltarea unei noi strategii de brand.
 
Începând cu această vară, Mamaia va beneficia de o identitate vizuală proprie, dar și de o poziționare strategică clară. Va exista un cadru comun de comunicare pentru toți actorii implicați în turismul de pe litoral, începând cu touroperatorii care vând vacanțele, până la hotelieri, restaurante, cluburi și festivaluri care desfășoară propriile acțiuni de promovare.
 
„Avem, în sfârșit, ocazia să creăm un brand unitar pentru stațiune. Mă bucur că am reușit să ne coordonăm și să ajungem împreună la un rezultat. Nu vorbim aici doar despre simbolurile grafice care ne vor reprezenta, ci mai ales despre stabilirea unei identități: știm cine suntem, știm cine este turistul nostru și dezvoltăm instrumentele care să ne ajute să îi vorbim pe limba lui, să putem află ce își dorește de la o destinație de vacanță și să-i comunicăm ce are Mamaia de oferit“, a completat George Măndilă.
 
Citește și:

„Frunza lui Măndilă”: OMD Mamaia-Constanța plătește 16.000 de euro pentru siglă și servicii de branding (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii