Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:06 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Noul regulament scolar intra in vigoare in data de 8 octombrie

ro

19 Sep, 2005 00:00 1758 Marime text

# Elevii nu au voie sa foloseasca telefoanele mobile in timpul orelor

Conform informatiilor primite de la reprezentantii Inspectoratului Scolar Judetean, noul regulament scolar va intra in vigoare abia dupa data de 8 octombrie. Totodata, in aceasta perioada in unitatile de invatamant se va realiza si regulamentul de ordine interioara. Ca urmare, prin noul regulament, elevii din invatamantul de stat si particular au datoria de a frecventa cursurile, de a se pregati pentru fiecare disciplina de studiu. De asemenea, elevii trebuie sa aiba o comportare civilizata si o tinuta decenta, atat in unitatea de invatamant cat si in afara ei. "In ceea ce priveste uniforma scolara, fiecare unitate scolara va hotari daca aceasta va fi sau nu. In discutiile dintre cadrele didactice si parinti se va lua decizia uniformei. Aceasta ar putea sa fie la nivel de fiecare unitate sau clasa", au declarat inspectorii scolari constanteni. Acestia au precizat ca prin noul regulament li se va interzice elevilor sa distruga documentele scolare, precum cataloagele, carnetele de elev, sa detina si sa consume in perimetrul unitatii de invatamant si in afara acesteia, droguri, bauturi alcoolice si tigari si sa participe la jocuri de noroc. "Le este interzis elevilor sa utilizeze telefoanele celulare in timpul orelor de curs, a examenelor si concursurilor, sa lanseze anunturi false cu privire la amplasarea unor materiale explozive in perimetrul unitatii de invatamant", au adaugat reprezentantii ISJ. In ceea ce-i priveste pe elevii din invatamantul preuniversitar de stat, acestia trebuie sa utilizeze cu grija manualele scolare primite gratuit si sa le restituie in stare buna la sfarsitul anului scolar.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii