Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
03:49 26 05 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Modificări în structura QT Topalu SRL. Cine sunt noii administratori ai societății

ro

15 Dec, 2017 20:42 584 Marime text
Prin decizia luată în data de 8 noiembrie 2017 a asociatului unic QT Topalu SRL s-au stabilit următoarele:

Aprobarea modificărilor legate de administratorii QT Topalu. Astfel, se ia act și se acceptă prin prezenta demisie din poziția de administratori ai Societății al dlui Marko Petteri Seppanen și a dlui Olli Petri Johannes Haltia, începând cu data prezenței. De asemenea, se aprobă prin prezenta descărcare de gestiune a dlui Marko Petteri Seppanen și a dlui Olli Petri Johannes Haltia.

Se aprobă prin prezenta numirea în funcția de administratori ai Societății a: Sava Dumitrel, născut la data de 16 noiembrie 1974, în Hârșova și Sava Ionela, născută a data de 18 septembrie 1976, în Constanța.

Se aprobă modificările la art. 12.4. din actul constitutiv al Societății după cum urmează: administratori – Sava Dumitrel și Sava Ionela; împuterniciri – Veronica Aman, născută la data de 7 octombrie 1988, în București, Adelina-Marinela Petcu, născută la data de 11 august 1984, în Craiova, județul Dolj, orice alt avocat din cadrul Țuca Zbârcea & Asociații, societate română de avocatură cu sediul în București, pentru ca, împreună sau separat, să ia următoarele măsuri pentru și în numele Societății și/sau în numele asociatului unic:
  • Să întocmească, aprobe, semneze și depună toate documentele și contractele necesare aducerii la îndeplinire a prezentei hotărâri;
  • Să semneze actul constitutiv al Societății, în formă autentificată de către un Notar Public competent pe teritoriul României, în numele și pe seama Societății, semnătura acestora fiind pe deplin opozabilă Societății și Asociatului Unic (dacă va fi necesar);
  • Să reprezinte Societatea și asociatul unic acesteia cu putere și autoritate depline pentru semnarea tuturor documentelor precum și pentru îndeplinirea tuturor formalităților necesare în fața Regimului Comerțului, Administrației Financiare, precum și în fața oricărei autorități publice sau persoane fizice sau juridice în vederea înregistrării hotărârilor adoptate de către Societate prin prezenta hotărâre;
  • Să modifice documentele menționate, dacă este necesar, pe întreaga durată a procedurii de înregistrare;
  • Să împuternicească alte persoane fizice pentru exercitarea prerogativelor acordate prin prezenta hotărâre.

Ti-a placut articolul?

Comentarii