Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:25 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Lucrările de reparare la acoperișul clădirii Terminal Pasageri, obiectul unei licitații organizate de CN APM Constanța

ro

05 Feb, 2023 13:26 1134 Marime text


Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța va organiza o licitație pentru atribuirea contractului „lucrări de reparare a acoperișului clădirii Terminal de Pasageri”, conform unui anunț de participare publicat în SEAP la data de 3 februarie 2023.
 
Iată ce se specifică în descrierea obiectului de achiziție:
 
„Acoperișul clădirii Terminal Pasageri necesită, în regim de urgență, executarea unor lucrări de reparații, din cauza stării avansate de degradare, pe suprafețe foarte extinse ale acestuia. Părțile centrale care acoperă cele două holuri importante ale clădirii sunt din policarbonat uzat fizic. Jgheaburile și burlanele de scurgere sunt subdimensionate, ceea ce generează infiltrații prin rosturile deschise ale tronsoanelor clădirii. Panourile metalice de pe acoperiș prezintă și acestea semne de uzură fizică, fiind desprinse la îmbinarea tronsoanelor clădirii. Pentru eliminarea disconfortului care se crează atunci când plouă și prevenirea accidentelor de exploatare, atât în cazul pasagerilor care tranzitează clădirea, cât și în cazul persoanelor care își desfășoară activitatea în clădire, este necesară repararea și aducerea la standarde moderne de funcționalitate a acoperișului clădirii Terminal Pasageri. Lucrările ce urmează a fi executate constă în: reparații la acoperiș, hidroizolație, înlocuire tâmplărie şi geamuri termopan cu reparația glafurilor din zona acoperișului tip terasă, reparația sistemului de scurgere a apelor pluviale de pe terasa clădirii.”
 
Valoarea estimată a achiziției este 717.500 de lei.
 
Ultima zi în care se mai pot depune oferte este 21 februarie 2023, ora 15:00. La aceeași dată și oră va avea loc și licitația.
 
Durata de execuție a lucrărilor este de șase luni.
 
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante și persoanele ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
 
  • Alexandru Dan Catană, Daniel-Adrian Gavruta, Constantin Chirilă, Dede Suryan-Omar, Naceades Gheorghe, Cătălin Diaconu, Sergiu George Niculescu – Consiliul de Administrație
  • Florin Vizan (Director general), Florin Goidea (Director general adjunct), Mihai Teodorescu (Director executiv), Daniela Șerban (Director Financiar), Florin Laurențiu Chirilă (Director tehnic), Costel Bucur (Director Operațiuni Portuare), Hermina Bectemir (Șef Serviciu Achiziții Publice), Pepi Tănase Iulian (Director Juridic), Adrian Stănciuc (Șef Birou Control Financiar Preventiv), Adrian Stoean (Șef Serviciu Urmărire Contracte), Marina Moldoveanu (Șef Serviciul Investiții Și Elaborare Documentații), Doru Mihai (Șef Serviciu Exploatare Portuară) – conducere executivă
  • Teodor Patrichi (Șef Birou Terminal Pasageri), Dana Costea (Biroul Terminal Pasageri), Adrian Babii (Serviciul Investiții Și Elaborare Documentații), Cristina Ștefan (Expert Achiziții Publice, SAP) – alți semnatari
 
Citește și:
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii