Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
02:17 25 05 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitaţie pentru întreţinerea sistemului de iluminat la reţeaua de drumuri din administrarea DRDP Constanţa (document)

ro

06 Mar, 2018 00:00 393 Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA caută o societate care se va ocupa de întreţinerea sistemului de iluminat la reţeaua de drumuri din administrarea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Constanţa.
 
Motiv pentru care va fi organizată o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Acord-cadru lucrări de întreţinere şi reparaţii sistem de iluminat la reţeaua de drumuri aflată în administrarea DRDP Constanţa“, în valoare estimată fără TVA de 26.006.880,36 de lei.
 
Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 12.04.2018, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 1.08.2018, ora 18.00. Autoritatea contractantă solicită o garanţie de participare, eliberată în numele ofertantului, care va fi emisă de către o societate bancară/societate de asigurări care nu se află în situaţii speciale privind autorizarea ori supravegherea, în condiţiile legii, în cuantum de 65.000 de lei.
 
Potrivit anunţului de participare, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de patru ani. Ofertanţii trebuie să facă dovada implementării sistemului de management al calităţii conform SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatea/activităţile principale ce fac obiectul contractului. De asemenea, operatorii economici ce depun oferta trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, din care să reiasă că sunt legal constituiţi, că nu se află în niciuna dintre situaţiile de anulare a constituirii, precum şi faptul că au capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie şi cele ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire, din cadrul autorităţii contractante, sunt: ing. Marin Dima - director general regional; ec. Roxana David - director economic; ing. Gabriela Steliana Tudor - director adjunct exploatare; ing. Iulian Rădulescu - şef Departament Mentenanţă; ing. Victoraş Andrei - şef Serviciul Mecanizare; ing. Gabriel Rădulescu - şef atelier mecanic; ing. Teodora Hrisi Chirică - şef Serviciul Achiziţii; ec. Irina Mariana Stavru - Serviciul Achiziţii; ec. Florentina Popescu - Serviciul Achiziţii; ec. Dima Cristi Iorgoveanu - Serviciul Achiziţii; tehn. Veronica Pântazescu - Serviciul Achiziţii; consilier juridic Adrian Dorin Tişa - şef Departament Juridic; consilier juridic Andreea Enache - şef Compartiment Analiză şi Avizare; ec. Munever Emirali - şef Serviciul Contabilitate; ec. Emre Resit - şef Serviciul Financiar - Salarizare; ec. Doina Şatrapele - şef Compartiment CFP.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.

Ti-a placut articolul?

Comentarii