Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:26 15 12 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitația publică pentru spațiul unei viitoare cafenele-bistro în Cazinoul din Constanța, anulată

ro

15 Dec, 2025 12:51 209 Marime text
Cazinoul din Constanța a organizat procedura de licitație publică privind închirierea și operarea unei viitoare cafenele/bistro într-un spațiu aflat la parterul și pe terasa dinspre mare a clădirii. Potrivit reprezentanților Cazinoului Constanța, a fost depusă oferta unui singur operator economic, drept pentru care, conform prevederilor legale, licitația se anulează.
 

Timp de aproxmativ două luni, persoanele juridice interesate au fost invitate să își depună oferta la licitația publică lansată de societatea care administrează clădirea Cazinoului din Constanța. Spațiul care a făcut obiectul licitației publice se află la parterul și subsolul Cazinoului și are o suprafață interioară utilă de aproximativ 550 metri pătrați, la care se adaugă terasa exterioară descoperită cu vedere spre mare, cu o suprafață de 324 de metri pătrați.
 
Prețul de pornire al licitației a fost stabilit în urma unei analize tehnico-economice și este de 48.700 lei pe lună, fără T.V.A., suma reprezentând valoarea chiriei lunare pentru viitorul operator“ - conform reprezentanților Cazinoului Constanța. 

 
Principalele criterii de evaluare prevăzute în documentația licitației pentru spațiului scos la concurs cu destinația cafenea-bistro au fost:
 
  • Performanța financiară dovedită (cifra de afaceri, profit, număr de angajați, grad de îndatorare) prin prezentarea situațiilor financiare anuale ale societății la data de 31.12.2022, 31.12.2023 și 31.12.2024, așa cum au fost ele înaintate la ANAF: bilanțul contabil, contul de profit și pierderi și alte documente relevante care să ateste stabilitatea financiară și capacitatea unui angajament pe termen mediu și lung. 
  • Planul de amenajare al spațiului, conform cerințelor minime obligatorii prevăzute în fișa tehnică, care urma să conțină un plan arhitectural cu design interior și exterior, conceptul HoReCa (nume, brand), programul propus de funcționare, meniul, portofoliul și experiența anterioară prin alte proiecte relevante implementate, conceptul de design interior, planuri de mobilare și imagini 3D, signalistică și branding, tipuri de evenimente propuse. 

Conform prevederilor OUG nr. 57/2019* privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, societatea va organiza cea de a doua licitație în baza aceleiași documentații de atribuire aprobată pentru prima licitație care se va organiza în condițiile prevăzute la art. 336 alin (1)-(12) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
 
De la redeschiderea oficială a Cazinoului din Constanța, pe 21 mai 2025, peste 200.000 de vizitatori au trecut pragul clădirii emblematice de la malul mării. Cu un program cultural divers și atractiv, Cazinoul devine un reper al vieții culturale din România, deschis publicului local și internațional.
 

*Prevederile art. 335 alin (15) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare: ,, (15)Procedura de licitaţie se poate desfăşura numai dacă în urma publicării anunţului de licitaţie au fost depuse cel puţin două oferte valabile.”
- prevederile art. 336 alin (18) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ,,(18)În cazul în care în urma publicării anunţului de licitaţie nu au fost depuse cel puţin două oferte valabile, autoritatea contractantă este obligată să anuleze procedura şi să organizeze o nouă licitaţie, cu respectarea procedurii prevăzute la alin. (1)-(13).”
Art. 341 (28)Pentru cea de-a doua licitaţie va fi păstrată documentaţia de atribuire aprobată pentru prima licitaţie.
(29)Cea de-a doua licitaţie se organizează în condiţiile prevăzute la art. 336 alin. (1)-(12).
 

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii