Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
04:57 22 01 2022 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

În mare parte, Halele Obor au fost deschise, ca urmare a remedierii deficiențelor constatate de ANPC

ro

27 Nov, 2021 17:19 1070 Marime text
  • În cazul operatorilor economici Flap Co Internațional S.R.L. și Apollo 13’ S.R.L., comisarii CRPRC București-Ilfov au constatat că nu au fost remediate deficiențele, nu au fost schimbate vitrinele frigorifice învechite și uzate și, în cazul acestora, s-a menținut măsura de oprire a activității, urmând ca deschiderea acestor magazine, să se realizeze după aducerea întregului spațiu la conformitate.

După verificarea întrerprinsă de Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea (CRPCR) Bucureşti - Ilfov, la Halele Centrale Obor din Capitală, în urma căreia, activitatea halei a fost suspendată din cauza a multiple nereguli, pe data de 26 noiembrie 2021, au avut loc acţiuni de recontrol la operatorii economici care îşi desfăşurau activitatea aici, conform unui comunicat de presă transmis de ANPC. 

Oficial de la ANPC 

După verificarea întrerprinsă de Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea (CRPCR) București – Ilfov, la Halele Centrale Obor din Capitală, în urma căreia, activitatea halei a fost suspendată din cauza a multiple nereguli, pe data de 26 noiembrie 2021, au avut loc acțiuni de recontrol la operatorii economici care își desfășurau activitatea aici.

Acestea s-au desfășurat ca urmare a solicitării de reverificare, trimise către CRPCR București - Ilfov de compania care administrează halele.

Cu acest prilej, s-a constatat că, din totalul de 22 de puncte de lucru la care a fost verificată remedierea abaterilor descoperite cu 3 zile în urmă, doar la 19 s-a înregistrat realizarea efectivă a acestora, fiind dispusă reluarea activității, pentru magazinele acestor societăți.

În cazul operatorilor economici Flap Co Internațional S.R.L. și Apollo 13’ S.R.L., comisarii CRPRC București-Ilfov au constatat că nu au fost remediate deficiențele, nu au fost schimbate vitrinele frigorifice învechite și uzate și, în cazul acestora, s-a menținut măsura de oprire a activității, urmând ca deschiderea acestor magazine, să se realizeze după aducerea întregului spațiu la conformitate.

”M-am bucurat să văd că, în mare parte, Halele Centrale Obor au fost aduse la conformitate, așa cum era normal să fie în fiecare zi. Noi vrem să fim partenerii operatorilor economici, dar acest lucru se poate întâmpla doar dacă respectă legea și, implicit drepturile consumatorilor.

Afacerile lor prosperă doar în cazul în care cumpărătorii sunt mulțumiți”, a declarat Mihai Culeafă, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, prezent la acțiunea de recontrol a Halelor Obor.

Sursa foto: ANPC 

 
PRECIZĂRI:
         
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 

Ti-a placut articolul?

Comentarii