Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:08 12 05 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

ENGIE relochează Centrul de Relații cu Clienții din Constanța într-un nou spațiu. Iată noua adresă (FOTO)

ro

12 May, 2025 11:49 211 Marime text
Sursă foto: ENGIE
 
  • Începând din data de 12 mai, Centrul de Relații cu Clienții ENGIE se mută într-o nouă locație, pe strada Ștefan cel Mare nr. 44, Bloc M16 (lângă Tomis Mall).
 
Începând din data de 12 mai, Centrul de Relații cu Clienții ENGIE se mută într-o nouă locație, pe strada Ștefan cel Mare nr. 44, Bloc M16 (lângă Tomis Mall). Odată cu această relocare, centrul din strada Vasile Pârvan nr. 16 va fi închis definitiv. Noul spațiu oferă un mediu modern, prietenos și confortabil, reflectând angajamentul companiei pentru servicii de calitate, inovație și digitalizare, transmite un comunicat din partea companiei.
 
Centrul de relații cu clienții este împărțit în trei zone, menite să răspundă nevoilor clienților și să faciliteze o interacțiune plăcută și intuitivă cu serviciile oferite de ENGIE:
 
Zona de consiliere include 4 birouri de interacțiune, unde specialiștii ENGIE oferă asistență personalizată și consultanță în procesul de contractare a produselor și serviciilor companiei, precum și în soluționarea solicitărilor clienților. Echipa este formată din profesioniști dedicați, pregătiți să ofere suport și soluții adaptate fiecărui client, contribuind astfel la o experiență eficientă și plăcută. Zona este echipată cu tehnologii digitale moderne, care reduc timpul de așteptare și facilitează procesele, inclusiv semnarea electronică a documentelor. Totodată, cei interesați de un consum de energie mai responsabil și prietenos cu mediul pot contracta energie electrică verde, direct în centru, cu sprijinul specialiștilor ENGIE.
 
Zona de self-service le oferă clienților posibilitatea de a efectua rapid și ușor diverse operațiuni, precum plata facturilor în numerar prin intermediul unui terminal dedicat, precum și accesarea informațiilor generale despre ofertele companiei, disponibile la avizierul digital.
 
Zona de așteptare a fost concepută pentru a oferi un mediu prietenos și accesibil, fiind echipată cu tablete conectate la internet, stații de încărcare pentru telefoane mobile și un spațiu dedicat copiilor, pentru ca întreaga familie să se bucure de o experiență plăcută.
 

„Prin deschierea acestui spațiu modern, ENGIE își reafirmă angajamentul de a oferi servicii de calitate, într-un mod accesibil, digitalizat și adaptat nevoilor clienților săi”, a încheiat sursa citată.






Citește și:
Engie a finalizat achiziția unui proiect eolian în județul Constanța
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii