Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:01 13 10 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Destinația Mamaia Constanța – noi parteneriate la Târgul Internațional de Turism TT Warsaw din Polonia

ro

13 Oct, 2025 11:08 190 Marime text

Destinația Mamaia Constanța a fost din nou ambasadorul litoralului românesc la una dintre cele mai importante manifestări de profil din Europa Centrală – Târgul Internațional de Turism TT Warsaw 2025, desfășurat în perioada 10–12 octombrie, la Varșovia. Participarea pentru al treilea an consecutiv a Organizației de Management al Destinației (OMD) Mamaia Constanța a avut ca obiectiv principal atragerea de noi parteneriate cu tour operatori și agenții de turism poloneze pentru includerea litoralului românesc în ofertele de vacanță pentru sezonul 2026, precum și promovarea pachetelor turistice care îmbină plaja, natura, relaxarea și experiențele pentru familii.

România, în centrul atenției la TT Warsaw 2025


Cea de-a 31-a ediție a Târgului Internațional de Turism de la Varșovia a reunit peste 20.000 de vizitatori și expozanți din peste 50 de țări, transformând capitala Poloniei într-un hub al celor mai atractive destinații turistice din lume. România a fost prezentă cu un stand interactiv coordonat de Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului, alături de 24 de parteneri co-expozanți, printre care și OMD Mamaia Constanța.

Vizitatorii au fost invitați să descopere frumusețea României prin produse tradiționale, prezentări multimedia, degustări de vinuri dobrogene și momente artistice susținute de Ansamblul „Crișana” din Oradea. Standul României a fost premiat pentru al doilea an consecutiv la categoria „Expoziții comerciale”, o distincție care confirmă calitatea, autenticitatea și caracterul inovator al modului în care țara noastră se prezintă la marile târguri internaționale.

Interes crescut al turiștilor polonezi pentru litoralul românesc


„Pentru noi este o onoare să participăm pentru a treia oară la acest eveniment, care ne arată în fiecare an că litoralul românesc este iubit de turiștii polonezi. Schimbul de experiențe, tradiții și formarea de noi direcții de colaborare cu tour operatori europeni sunt priorități pentru OMD Mamaia Constanța. În acest an, am pus accent pe parteneriate cu operatori polonezi și pe posibilitatea lansării unor zboruri directe între Polonia și litoralul românesc. Destinația noastră este atractivă pentru toate categoriile de turiști – de la cei care caută relaxare și natură, până la familii sau tineri dornici de distracție”, a declarat Sebastian Puznava, Vicepreședinte al OMD Mamaia Constanța.

Reprezentanții organizației au subliniat faptul că interesul turiștilor polonezi pentru România este în continuă creștere. În 2024, peste 100.000 de polonezi au vizitat țara noastră, înregistrându-se o creștere de 16% față de 2023. Deși majoritatea aleg zonele montane și marile orașe, tot mai mulți turiști sunt atrași de litoralul românesc, datorită autenticității, ospitalității și diversității serviciilor turistice.

Sprijin diplomatic și cooperare internațională


Standul destinației Mamaia Constanța a fost vizitat, în cadrul târgului, de Ambasadorul României în Republica Polonă, Theodor Cosmin Onisii, precum și de reprezentanți ai Ambasadei Republicii Uzbekistanului la Varșovia, printre care Consulul Ravshanbek Jabborov și Consilierul Mirzokhid Alikulov.

Delegația OMD Mamaia Constanța a fost formată din Sebastian Puznava, vicepreședinte, și Oana Silviana Crăciun, reprezentant al departamentului de comunicare și relații publice.

OMD Mamaia Constanța – o strategie pe termen lung pentru promovarea litoralului

Înființată în 2023, Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța își propune să implementeze o strategie amplă de repoziționare a stațiunii pe piața internă și internațională. Obiectivul principal este schimbarea percepției publicului asupra experienței de vacanță pe care o oferă litoralul românesc – de la divertismentul tradițional la un concept complex, ce îmbină relaxarea, familia, natura și experiențele autentice dobrogene.

Prin participarea constantă la marile târguri internaționale de turism, OMD Mamaia Constanța urmărește creșterea vizibilității brandului turistic și consolidarea poziției României pe piața est-europeană a turismului estival.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii