Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:16 16 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Conturile Unităţii Militare 02133, mai „uşoare“ cu peste 400.000 de lei. Iată de ce! (document)

ro

29 Aug, 2016 00:00 2405 Marime text
 

Unitatea Militară 02133 din Constanţa şi-a anunţat intenţia de organizare şi desfăşurare a unei proceduri publice în vederea atribuirii contractului privind achiziţia de computere. Valoarea estimată a contractului este de 425.000 de lei fără TVA.
 
Conform anunţului de participare nr. 391076, publicat pe licitatiapublica.ro, contractul este împărţit în trei loturi. Primul lot - „Staţie procesare date“ - are o valoare estimată de 229.166,67 de lei, al doilea lot - „Staţie portabilă procesare date“ - are o valoare estimată de  62.500 de lei, iar cel de-al treilea lot - „Staţii de lucru“ - 133.333,33 de lei. Firmele interesate pot depune oferte de participare până pe data de 8 august. Atribuirea contractului se va face în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“.
 
De asemenea, participanţii la licitaţie vor depune garanţii de participare pentru fiecare lot în parte. Astfel, pentru lotul 1, „Staţie procesare date“, se va depune o garanţie în valoare de 4.583 de lei, pentru lotul doi, „Staţie portabilă procesare date“, 1.250 de lei, iar pentru lotul 3, „Staţii de lucru“, 2.666 de lei.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul entităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Vasile Necula - comandant, Nicolae Vatu - şef de stat major, Ramona Popa - consilier juridic şi Cătălin Damian - contabil-şef. Comisia de evaluare este formată din Ciprian Munteanu, Aurelian Motoc, Andrei Lucaci, Horaţiu Dolha şi Raluca Romanescu.

Condiţii pentru ofertanţi

Ofertanţii care vor participa la licitaţie trebuie să depună lista principalelor livrări de produse similare efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult trei ani, în funcţie de data înfiinţării sau începerii activităţii operatorului economic, din care să rezulte că au fost furnizate produse similare în valoare cumulată de cel puţin 229.000 de lei fără TVA pentru lotul 1, 62.500 de lei fără TVA pentru lotul 2 şi 133.000 de lei fără TVA pentru lotul 3.
 
De asemenea, ofertanţii vor prezenta lista principalelor furnizări de produse din ultimii trei ani (calculaţi până la data-limită de depunere a ofertelor), care va conţine valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
 
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această procedură publică.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii