Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:41 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Constanța Cererile depuse pentru preschimbarea actelor de identitate ar putea fi rezolvate cu întârziere

ro

01 Apr, 2021 16:05 1464 Marime text
  • Cererile ar putea fi rezolvate de la jumătatea lunii aprilie
Primăria Constanța anunță că cererile depuse pentru preschimbarea actelor de identitate după data de 10 februarie ar putea fi rezolvate de la jumătatea lunii aprilie, cu mențiunea că imediat ce vom avea date noi despre această situație vom reveni pentru informarea cetățenilor.
 
Această situație este cauzată de unele probleme tehnice pe care le întâmpină Direcția de Evidență a Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, independente de Primăria Constanța.

Întârzierile sunt provocate de lipsa materialelor necesare pentru producerea, respectiv eliberarea cărților de identitate. S-a schimbat furnizorul care producea materialul plastic, iar noile utilajele nu sunt compatibile cu dispozitivele existente.
 
Astfel, în această perioadă, Serviciul Evidență Persoane din cadrul Primăriei Constanța poate doar înregistra cererile de preschimbare a documentelor de identitate, fără a putea elibera cărți de identitate.
 

„Reamintim faptul că Legea 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5) precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de alertă își păstrează valabilitatea pe toata perioada stării de alertă și 90 zile de la încetarea acesteia. Facem precizarea că în categoria documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice intră și documentele de identitate, astfel că documentele de identitate expirate după data de 01.03.2020 își păstrează valabilitatea pe perioada mai sus menționată și pot fi utilizate de către titulari în relația cu instituțiile publice și persoanele juridice de drept privat, care au obligația de a le accepta. Pentru orice informație și pentru evitarea deplasărilor, vă rugăm să folosiți următoarele date de contact: Serviciul Evidență Persoane - număr de telefon : 0241-661510,   adresa de mail:  evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro”, precizează Primăria Constanța. 
 

Sursă foto: Primăria Municipiului Constanța
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii