Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:49 18 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Clarificări solicitate de ofertant CJC cumpără servicii de dirigenţie de şantier pentru lucrările de la sediul de pe aleea Magnoliei

ro

25 Apr, 2017 00:00 3860 Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa achiziţionează „Servicii de dirigenţie de şantier pentru urmărirea şi verificarea execuţiei lucrărilor de refacere a hidroizolaţiei cu membrană termosudabilă la imobilul Consiliului Judeţean Constanţa din Constanţa, aleea Magnoliei nr. 2, bl. L4“. Valoarea estimată fără TVA a contractului scos la licitaţie este de 2.302 lei, fără TVA. Sursa de finanţare este bugetul
Consiliului Judeţean Constanţa.
 
Ofertantul are obligaţia să prezinte atestat conform Ordinului MDRT nr. 1.496/13.05.2011 pentru domeniul de autorizare Construcţii civile, industriale şi agricole - categoria de importanţă C. În cazul ofertantului persoană fizică autorizată, acesta trebuie să prezinte un certificat constatator, valabil la data depunerii ofertei, din care să rezulte că are înscris obiectul de activitate corespunzător obiectului contractului. În cazul ofertantului persoană juridică, documentul solicitat este certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, original sau copie conformă cu originalul, valabil la data depunerii ofertei, din care să rezulte obiectul de activitate relevant pentru oferta făcută, asociaţii firmei, starea societăţii.
 
Oferta va fi însoţită de adresa de înaintare Formular 1, în care se va preciza obiectul achiziţiei, şi va conţine o descriere a serviciilor prestate, în vederea conformităţii acestora cu specificaţiile tehnice solicitate. Oferta financiară va conţine formularul de ofertă. Totodată, se solicită constituirea garanţiei de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului fără TVA, în termen de cinci zile lucrătoare de la data semnării contractului de achiziţie publică, conform prevederilor art. 39 şi art. 40 din HG nr. 395/2016. Autoritatea contractantă va elibera/restitui garanţia de bună execuţie conform prevederilor art. 42, alin. 3, lit. b) din HG nr. 395/2016. Adjudecarea contractului se va face în baza criteriului preţul cel mai scăzut. Termenul-limită de primire a ofertelor este 25.04.2017, ora 13.00.
 
Între timp, Consiliul Judeţean a publicat şi clarificări cu privire la achiziţia de servicii de dirigenţie de şantier pentru urmărirea şi verificarea execuţiei lucrărilor de refacere a hidroizolaţiei cu membrană termosudabilă la imobilul Consiliului Judeţean Constanţa din Constanţa - aleea Magnoliei nr. 2, bl. L4. În clarificarea solicitată de ofertant cu privire la „executarea contractului, care va începe odată cu emiterea ordinului de începere a lucrărilor de bază şi va dura pe toată perioada executării lucrărilor de construcţii“, Consiliul Judeţean precizează că „durata de execuţie a lucrărilor este conform prevederilor din contractul încheiat cu executantul, respectiv de o lună de la data emiterii ordinului de începere şi inclusiv pe perioada de garanţie acordată lucrărilor, respectiv doi ani de la încheierea procesului de recepţie la terminarea lucrărilor“.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii