Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
23:39 20 11 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cât costă actualizarea analizelor de pericol la incendiu pentru Unităţile 1 şi 2 la CNE Cernavodă (document)

ro

01 Oct, 2018 00:00 1105 Marime text
Societatea Naţională Nuclearelectrica SA intenţionează să cumpere „Actualizarea analizelor de pericol la incendiu pentru Unităţile 1 şi 2 la CNE Cernavodă“. În acest sens, va scoate din conturi circa 576.000 de lei.
 
Ofertele de participare la această licitaţie pot fi depuse până pe data de 18.10.2018, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi. Garanţia de participare este de 5.500 de lei sau echivalent în valută la cursul de schimb BNR. Garanţia de bună execuţie este de 10% din valoarea fără TVA a contractului.
 
Ofertanţii vor prezenta lista principalelor servicii similare prestate în ultimii trei ani (raportate la data publicării anunţului de participare), conţinând: obiectul contractului, valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia sunt entităţi/autorităţi contractante sau clienţi privaţi, din care să rezulte că au fost prestate şi duse la bun sfârşit servicii de similare cu cele ce fac obiectul prezentei achiziţii. Prin servicii similare se înţelege activităţi de întocmire a analizelor de pericol la incendiu, în obiective industriale complexe (centrale electrice/nucleare, combinate petrochimice, combinate chimice sau centrale hidroelectrice).
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu putere de decizie din cadrul entităţii contractante, responsabile de atribuirea contractului, sunt: Dan Bigu - director sucursală CNE Cernavodă, Adrian Mihai - înlocuitor de drept director Sucursala CNE Cernavodă, Titina Holobiuc - director economic CNE Cernavodă, Georgeta Ionescu - înlocuitor de drept director economic CNE Cernavodă, Carmen Frunză - înlocuitor de drept director economic CNE Cernavodă, Milica Raduţă - consilier juridic principal, Dana Lavinia Vladu-Dinu - consilier juridic, Horaţiu Ionescu - inginer-şef Departament Planificare Strategică şi Achiziţii, Florin Georgescu - şef Serviciu Achiziţii Produse, înlocuitor de drept inginer şef DPSA, Mihaela Hada - şef SCM, înlocuitor de drept inginer-şef DPSA, Cristian Ion Predescu - şef SPS, înlocuitor de drept inginer-şef DPSA, Ileana Tiron - şef Serviciul Achiziţii Servicii şi Lucrări, Daniel Elian Mircea - inginer specialist, înlocuitor de drept şef SASL, Laslău Mariana - subinginer principal Biroul Suport Achiziţii.
 
Persoanele care au întocmit/avizat/aprobat caietul de sarcini sunt: Sorin Valerian Ghelbereu - director tehnic, Dumitru Benchea - inginer-şef DPST, Cătălin Mănăila - inginer operare CNE Principal, Aurel Drăghia - şef Serviciu Suport Proiectare, Neculai Florescu - şef DDMSM.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii