Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:31 30 09 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Brandul german Butlers intră pe piața românească de home&deco! Primul magazin se deschide în toamnă, investiție de peste 200.000 de euro

ro

30 Sep, 2025 17:10 120 Marime text
Butlers. Sursă foto: Facebook
 
  • Un nou jucător intră pe piața românească de home&deco, cu planuri ambițioase de extindere. 

Un nou jucător intră pe piața românească de home&deco, cu planuri ambițioase de extindere. Strategia vizează deschiderea a cinci magazine până în 2029 și o platformă online care să genereze până la un sfert din vânzări. Investiția inițială depășește 200.000 de euro, iar accentul cade pe design funcțional și sustenabilitate, scrie stiripesurse.ro.

Brandul german de home&deco Butlers intră pe piața din România. Primul magazin se va deschide în această toamnă, iar planul prevede cinci unități până în 2029, alături de o platformă online. Investiția inițială depășește 200.000 de euro.

Fondat în 1999, Butlers este prezent astăzi în 12 țări, cu circa 135 de magazine. Franciza locală aparține antreprenorilor Alexandru Balaci și Paul Dumitrescu, care spun că România oferă un teren propice pentru dezvoltare.

Intrarea pe piața românească și investiția inițială

„Retailul românesc trece printr-o etapă de maturizare accelerată, iar noi credem că Butlers completează piața printr-o ofertă care aduce mai mult decât produse – aduce know-how german și un mod de a gândi pe termen lung”, a declarat Paul Dumitrescu.


Un element de diferențiere este faptul că o parte din colecții sunt concepute și produse în Europa. „Pentru noi a contat foarte mult trasabilitatea clară și faptul că sustenabilitatea nu e un trend, ci o normalitate. Împărtășim această viziune: sustenabilitatea trebuie să fie accesibilă tuturor”, a adăugat Alexandru Balaci.

România, piață aflată în maturizare accelerată

Al doilea magazin va fi deschis în 2026, iar strategia pe termen mediu mizează pe un mix între prezența fizică și vânzările online, estimate la 20–25% din total.

„Ne dorim să construim nu doar o rețea de magazine, ci și o comunitate. Butlers nu este despre tranzacții rapide, ci despre inspirație și un retail experiențial, un loc unde găsești soluții reale pentru viața de zi cu zi”, a mai precizat Dumitrescu.


Intrarea Butlers pe piața locală se înscrie într-un trend mai amplu: retailul home&deco devine tot mai competitiv, pe fondul interesului crescut al consumatorilor pentru produse de design funcțional și durabil.





Citește și:
Ce alimente s-au ieftinit și ce s-a scumpit în august 2025, la raft
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii