Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
19:03 15 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Atenţie, şoferi! Podul „Sfânta Maria“ de la Cernavodă intră în reabilitare (document)

ro

14 Aug, 2018 00:00 3447 Marime text
Primăria Cernavodă anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Lucrări de întreţinere şi mentenanţă Pod «Sfânta Maria» peste Canalul Dunăre - Marea Neagră“, în valoare estimată de 200.000 de lei fără TVA.
 
Societăţile interesate de acest contract vor depune ofertele de participare până pe data de 24 august, ora 14.00. Ofertanţii vor demonstra experienţa în servicii similare, prezentând principalele lucrări similare cu cele care fac obiectul contractului executate în ultimii 5 ani. Din acestea trebuie să rezulte că ofertantul a executat lucrări similare celor care fac obiectul prezentei achiziţii, Ia nivelul unui sau al mai multor contracte, în valoare cumulată de cal puţin 200.000 de Iei fără TVA.
 
Expertizarea tehnică a podului a scos la iveală mai multe defecte şi degradări la elementele principale ale suprastructurii; la elementele de rezistenţă, care susţin calea podului; la dispozitivele de protecţie la acţiuni seismice; la sferturile de con sau aripi; la albia râului, la apărări de maluri, la rampe de acces, la instalaţii pozate sau suspendate de pod; la calea  podului şi elementele aferente.
 
Pentru aducerea podului principal şi a viaductelor de acces la parametrii impuşi la proiectarea lor, sunt necesare următoarele lucrări:
  • refacerea protecţiei anticorozive a întregii structuri metalice pentru podul principal cu materiale care se asigure un grad înalt de protecţie la variaţii mari de temperaturi şi intemperii, care să permită protejarea structurii şi păstrarea culorii pe o durată de 15 ani;
  • refacerea protecţiei anticorozive cu vopsele pe bază de zinc a tuburilor metalice antivandalism de la extremităţile titranţilor podului principal;
  • demontarea rostului metalic tip pieptene de la extremitatea oraş a podului principal în vederea accesului la elementele structurii afectate de scurgerea nedirijată a apelor;
  • curăţarea depunerilor de calciu a elementelor structurii metalice ale podului principal, aflate în zona de capăt spre oraş, afectate de scurgerea nedirijată a apelor;
  • refacerea jgheabului aflat sub rostul tip pieptene, completarea sau înlocuirea elementelor componente afectate de rugină sau degradare;
  • înlocuirea stâlpilor de parapet deformaţi sau ruginiţi;
  • refacerea protecţiei anticorozive a parapetului pietonal;
  • repararea cu mortare speciale a zonelor de pe parapet degradate atât pe podul principal, cât şi pe viaductul de pe malul stâng;
  • refacerea zonelor cu asfalt degradat pe trotuare;
  • desfundarea gurilor de scurgere de pe viaducte;
  • relocarea cablurilor suspendate de stâlpi de iluminat în spaţiile speciale amenajate în acest sens;
  • îndepărtarea cablurilor agăţate de elementele viaductului;
  • refacerea protecţiei anticorozive a parapetului metalic de protecţie amplasat pe pilele podului principal, pe malul stâng şi drept;
  • refacerea cuzineţilor podului principal, prin îndepărtarea betonului degradat şi aducerea cuzineţilor la dimensiunile iniţiale prin completarea cu betoane speciale, cu rezistenţă la compresiune ridicată;
  • îndepărtarea urmelor de carbonatări de pe pilele mal drept şi mal stâng ale podului principal şi aplicarea vopselelor impermeabile pe toată suprafaţa exterioară a pilelor podului principal;
  • refacerea protecţiei anticorozive a schelei metalice de vizitare;
  • refacerea panourilor indicatoare privind denumirea obiectivului.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Liviu Cristian Negoiţă - primar; Serif Cirjall - viceprimar; Silvica Buiculescu - secretor UAT; Roxana Nicoleta Gherase - director executiv Buget - contabilitate, impozite şi taxe; lordache Marian - consilier Cabinet primar, Menat Aledin - şef Brigadă, Aurica Marin - Serviciul Protecţie şi Securitate; Rodica Dragomir - inspector principal Tehnic Investiţii; Murariu Sadet - arhitect-şef; Delia Florentina Carmen - inspector Serviciul Achiziţii; Cătălin Constantin Florea - inspector Serviciul Achiziţii; Radu-Alexandru Ardelean - şef Serviciul Achiziţii; Rodica Dragomir - şef Serviciul ADPP; Silvia Marian Bănuţă - şef Serviciul Tehnic; Carmen Marcu - şef Serviciul Asistenţă Socială; Marin Anişoara - inspector asistent - Serviciul Asistenţă Socială, Alina Diana Barbulescu- şef Serviciul APFLCA; Laura Vasilica Nicolescu - şef Serviciul Strategie şi Proiecte; Raluca Georgians Florea - inspector principal Strategic şi Proiecte; Miertoiu Elena - inspector debutant Serviciul Achiziţii; Andreea lordan - inspector asistent Serviciul Achiziţii; Simona Presada - inspector Serviciul Strategic şi Proiecte; Raluca Andronache - şef Serviciul Buget-Contabilitate.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii