Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
14:11 27 06 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Anunţ DRDP Constanţa Podul de pe DN3 Km - 205+970, la Deleni, peste pârâul Valea Baciului, va fi reabilitat (document)

ro

27 May, 2019 00:00 428 Marime text

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA scoate la licitaţie contractul „Lucrări de reparaţii la pod pe DN3 Km 205+970, la Deleni, judeţul Constanţa - DRDP Constanţa“, în valoare estimată de 1.350.633,57 lei.
 
Ofertele sau cererile de participare pot fi depuse până pe data de 19.06.2019, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Ofertantul trebuie să demonstreze ca a executat şi dus la bun sfârşit în ultimii 5 ani lucrări similare, respectiv lucrări de reparaţii şi/sau consolidări şi/sau reabilitări şi/sau modernizări şi/sau construcţii noi de poduri şi/sau pasaje şi/sau viaducte, a căror valoare cumulată la nivelul unui contract sau al mai multor contracte, este de cel puţin 675.000 lei fără TVA. Numărul de contracte nu este limitat. Ultimii 5 ani se raportează la termenul-limită de depunere a ofertelor, cu aplicarea corespunzătoare a Instrucţiunii ANAP nr. 2/2017 (art. 13).
 
Prin lucrări duse la bun sfârşit se înţelege: lucrări recepţionate pe obiecte, care sunt însoţite de proces-verbal de recepţie întocmit în conformitate cu prevederile legale şi tehnice aplicabile; lucrări recepţionate însoţite de proces-verbal la terminarea lucrărilor; lucrări recepţionate însoţite de proces-verbal de recepţie finală. Podul este amplasat în localitatea Deleni, pe DN 3, km 205+970, peste pârâul Valea Baciului. Podul are o lungime de 5,90 de metri şi o lăţime de 9 metri.
 
Societatea care va câştiga contractul va executa lucrări pregătitoare, lucrări la nivelul infrastructurii şi suprastructurii, la nivelul căii pe podeţ, la nivelul rampelor de acces, la nivelul albiei şi al malurilor.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Dima Marin - director general regional; David Roxana - director economic; Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare; Marcu Nicolae - şef Departament Investiţii; Radulescu Iulian - şef departament mentenanţă; Tudorache Rodica - şef serviciu lucrări de artă şi clădiri, BMS; Bunghez Adrian - Serviciul Lucrări de Artă şi Clădiri, BMS; Andreea Mihalache - Serviciul Lucrări de Artă şi Clădiri, BMS; Calinovschi Nina - şef Departament Achiziţii; Chirică Teodora Hrisi - şef Serviciul Achiziţii; ec. Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziţii; Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii;. Iorgoveanu Dima Cristi - Serviciul Achiziţii; Pântăzescu Veronica - Serviciul Achiziţii; Balbae Oana-Despina - şef Serviciul Contracte; Tisa Adrian Dorin - şef Departament Juridic; Enache Andreea - şef Compartiment Analiză şi Avizare; Emirali Munever - şef Serviciul Contabilitate; Resit Emre - şef Serviciul Financiar - Salarizare; Şatrapele Doina - şef compartiment CFP.
 

Date din caietul de sarcini

 
Înaintea începerii lucrărilor, antreprenorul va realiza trasarea lucrărilor având ca bază reţeaua de borne predată de beneficiar şi va picheta secţiunile transversale. În plus faţă de marcarea axului lucrărilor, antreprenorul va materializa prin ţăruşi şi şabloane următoarele: înălţimea umpluturii; punctele de intersecţie a taluzurilor cu terenul natural; înclinarea taluzurilor. Pe toată durata execuţiei lucrărilor, antreprenorul va executa, întreţinerea tuturor picheţilor, bornelor şi reperelor, inclusiv restabilirea şi reamplasarea acestora, dacă este cazul.
 
În timpul pichetajului, toate instalaţiile existente, în ampriza lucrărilor sau în imediata vecinătate a acesteia, vor fi identificate şi marcate vizibil, în vederea mutării sau protejării. Înainte de începerea lucrărilor de terasamente, se vor executa după caz următoarele lucrări: doborârea şi transportul tuturor arborilor şi arbuştilor (inclusiv scoaterea şi transportul rădăcinilor acestora) în locaţii aprobate de consultant; înlăturarea frunzelor, crengilor, ierbii şi buruienilor şi transportul acestora în locaţii aprobate de consultant; înlăturarea şi depozitarea pământului vegetal în locaţii aprobate de consultant; o asanarea terenului; demolarea construcţiilor existente.
 
Materialele rezultate în urma demolărilor vor fi transportate în locaţii aprobate de consultant. Antreprenorul poate începe lucrările de terasamente numai după ce lucrările preliminare au fost verificate şi aprobate de consultant. De asemenea, antreprenorul va folosi numai metode şi echipamente corespunzătoare materialelor de umplutură folosite. El este responsabil de menţinerea în bune condiţii a materialelor acceptate, astfel încât atunci când sunt puse în operă şi sunt compactate să îndeplinească condiţiile stabilite în caietul de sarcini.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii