Afaceri Constanța Primăria Independența se digitalizează. Instituția vrea să cumpere un sistem informatic de peste un milion de lei (DOCUMENT)
Afaceri Constanța: Primăria Independența se digitalizează. Instituția vrea să cumpere un sistem informatic
26 Apr, 2025 16:18
ZIUA de Constanta
227
Marime text



- Comuna Independența, ca Autoritate Contractantă, solicită achiziționarea unui sistem informatic integrat pentru digitalizarea fluxurilor de documente ale serviciilor publice. Sistemul va permite accesul digital al cetățenilor la relaționarea cu instituția și comunicare rapidă și eficientă, implicând cetățeanii în procesele decizionale
Primăria comunei Independența, județul Constanța, anunță organizarea unei licitații în data de 8 mai 2025, ora 15:00, pentru atribuirea contractului furnizare sistem informatic integrat pentru digitalizarea activității primăriei și echipamente IT&C hardware în cadrul proiectului „Digitalizarea serviciilor Comunei Independența”.
„Comuna Independența, ca Autoritate Contractantă, solicită achiziționarea unui sistem informatic integrat pentru digitalizarea fluxurilor de documente ale serviciilor publice. Sistemul va permite accesul digital al cetățenilor la relaționarea cu instituția și comunicare rapidă și eficientă, implicând cetățeanii în procesele decizionale”, se arată în descrierea succintă.
Achiziția este estimată la o valoare de 1.003.744,46 lei, fără TVA.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sau al furnizorului de servicii de achiziţie implicat în procedura de atribuir sunt:
Constantin TOHĂNEANU - Secretar general; Ștefan MARIUS – Primar; Mariana PĂLIMARU - Consilier local; Memet IUSEIN - Consilier local; Aurel BOGDAN - Consilier local; Cristea GÂSCAN - Consilier local; Șaban RAȘID - Consilier local, Jan TICĂ - Consilier local; Mariana CIOBOTARU - Consilier local; Constantin CÎNDEA - Consilier local; Doina DUMBRAVĂ - Consilier local; Petria GAL- Consilier local; Codruț Costin MIHĂILĂ – Viceprimar; Anișoara DOGARU - Inspector taxe și impozite locale; Agiveli MELIS - Insp. Contabilitate; CÎNDEA Daniel - Insp Registrul Agricol;
ȘEMȘEDIN Onur - Insp Asistență Socială; Meral AGIVELI - Consilier achiziții publice.
Contractul va fi atribuit pe baza criteriului „cel mai bun raport calitate-preț”.
Ce se arată în caietul de sarcini
Digitalizarea primăriei facilitează procesarea rapidă a cererilor cetățenilor și oferă acces simplificat la informații și servicii publice, reducând semnificativ barierele birocratice. Totodată, proiectul creează un cadru modern și dinamic, aliniat cerințelor actuale ale comunității și capabil să optimizeze utilizarea resurselor într-un mod eficient și sustenabil, precum și o comunicare mai rapidă, eficientă, cu implicarea cetățeanului în luarea deciziilor.Reducerea în continuare a birocrației și simplificarea procedurilor, atât pentru cetățeni și mediul de afaceri, cât și la nivel inter și intrainstituțional, sunt de natură să eficientizeze activitatea administrației publice (din perspectiva costurilor și timpului de reacție) și să crească gradul de transparență și integritate în prestarea serviciilor, contribuind totodată la creșterea gradului de satisfacție al cetățeanului și la îmbunătățirea imaginii administrației publice. Astfel, prin prezentul proiect se urmărește creșterea gamei de servicii oferite în sistem electronic, dinsponibilitate extinsă a serviciilor electronice către cetățeni, creșterea eficienței în tratarea solicitărilor.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Indepedența, două contracte cu o firmă din Constanța. Iată ce va furniza
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii