Phoenicia Holiday Resort Mamaia, cea mai mare investiţe din turismul românesc (galerie foto)
Phoenicia Holiday Resort Mamaia, cea mai mare investiţe din turismul românesc (galerie foto)

Prima seară a festivalului Bucharest Fashion Week a inlclus şi decernarea premiilor Fashiontv Romania Awards pentru cele mai fashion locatii din Romania . La categoria cea mai mare investiţe din turismul românesc - family destination câştigător a fost desemnat Phoenicia Holiday Resort Mamaia. În continuare puteţi vedea cine au fost ceilalţi câştigători.
Premiu special: Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc
Cel mai fashion hotel din Delta Dunarii: Hotel Camelia
Cel mai fashion hotel montan: Valea cu pesti
Premiu special: Hotel International
Premiu special: Sovata
Agentia de turism cu cele mai fashion destinatii :
Paralela 45
Happy Tour
Mareea - castigator
Premiu special cel mai fashion centru de evenimente: Ambasad'Or
Cel mai fashion multiplex: Grand Cinema Digiplex ( Baneasa Shopping City)
Cel mai fashion restaurant cu specific:
La Blanca by Argentine
Trattoria Verdi - castigator
Sarpele Roz (Marul de Aur)
Cel mai fashion boutique hotel :
Epoque
Grand Hotel Continental - castigator
Residence
Cea mai mare investitie din turismul romanesc: family destination
Phoenicia Holiday Resort Mamaia - castigator
Marina Regia Residence Mamaia
Golden Tulip Mamaia
Premiul de Excelenta pentru seniorul turismului romanesc : Viorel Paunescu
Prima seara a festivalului a fost deschisa de Catalin Botezatu, care si-a prezentat in premiera colectia haute couture, „Ţarina", compusa din paltoane, camasi, geci de blana, rochii , din brocarduri si materiale pretioase, blanuri de vizon si chinchilla totul in ton cu opulenta si exclusivismul vestimentatiilor Rusiei Tariste. Coafura a fost asigurata de echipa lui Laurent Tourette, iar machiajul de Mirela Vescan.
Wanda's Dream a incantat publicul cu o colectie plina de gratie si rafinament, realizata din benzi elastice, in nuante de crem, negru , auriu , accente de rosu si insertii de tinte si placute metalice.
Cristiana Purdescu - colectia "Alb si Negru CMP " s-a remarcat prin romantism. Catifeaua, organza din matase naturala, broderiile aplicate, croiurile sub forma de clos, drapajele , supradimensionarea manecilor, cordoanele de diferite latimi si lungimi, taieturile precise, detaliile impecabil lucrate, toate acestea au fost garantia unei colectii reusite.
Pentru ca nicio tesatura nu reprezinta sezonul actual mai bine decat lana si pentru ca purtarea ei impune respect, Ego Men`s Fashion Concept a prezentat, in prima parte a show-ului, o colectie cu aer sofisticat: costume si sacouri din lana, in dungi si carouri, accesorizate de pantofi lucrati manual de la Fratelli Borgioli si butoni pretiosi de la Tateossian London. Tinutele au fost cu succes personalizate de papioane si cravate colorate, cu printuri inedite, semnate Carnaval de Venise. In a doua parte a show-ului, Ego Men`s Fashion Concept a prezentat un preview al colectiei primavara/vara 2012, numita "Crystal ", colectie de costume pretioase Louis Purple, all black, ce s-a remarcat prin detaliile swarovski, aplicate manual. Elementul surpriza al colectiei a fost papionul de portelan, iar extravaganta Sophia a intretinut atmosfera pe toata perioada prezentarii.
Adriana Agostini a incheiat seria prezentarilor cu o colectie de rochii realizate din tafta , dantela si tull, in nuante de mov, albastru , negru si accente de verde si maro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp