O avarie a Electrocentrale Constanța (CET Palas) afectează furnizarea energiei termice către consumatorii din mai multe zone din municipiul Constanța
O avarie a Electrocentrale Constanța (CET Palas) afectează furnizarea energiei termice către consumatorii din
05 Apr, 2018 23:00
05 Apr, 2018 23:00
05 Apr, 2018 23:00
ZIUA de Constanta
4578
Marime text
Electrocentrale Constanţa SA (CET Palas) a comunicat în data de 5.04.2018 că înregistrează o avarie pe reţeaua care alimentează cu energie termică primară punctele termice nr. 86, 89, 130, 131, 132, 134, 135, 136, 137, 160, 161, 163, 165, 169, 170, 171, 174, 175, 211, 247, 248 . În consecinţă, în lipsa energiei termice, s-au oprit instalaţiile RADET Constanța care asigură distribuţia energiei termice în perimetrul: CET, Bratianu, Palas, Salvare, Inel I, Inel II, Primo, Institutul de Marina.
Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
Pentru relaţii suplimentare abonații pot apela la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).
Informaţia este comunicată de RADET care cere scuze consumatorilor săi pentru acest disconfort!
Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanta S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
Pentru relaţii suplimentare abonații pot apela la numărul de telefon 0241.585300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanta SA (CET Palas).
Informaţia este comunicată de RADET care cere scuze consumatorilor săi pentru acest disconfort!
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii