Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:29 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Traian Băsescu acuză în necunoștință de cauză

ro

23 Jul, 2013 13:08 894 Marime text
Partidul Național Liberal își menţine propunerea ca Ovidiu Silaghi să fie numit la conducerea Ministerului Transporturilor.
Considerăm că Ovidiu Silaghi s-a achitat foarte bine de toate atribuțiile pe care le-a avut ca ministru, iar asupra activității sale nu planează nicio suspiciune. Suntem de părere că eficiența unui ministru nu se măsoară în apariții mediatice spectaculoase, ci în seriozitate și profesionalism.
Traian Băsescu își depășește din nou atribuțiile și frânează buna funcționare a instituțiilor statului, prin amânarea fără niciun motiv temeinic a numirii unui nou ministru în fruntea Transporturilor. În cazul în care argumentele sale ar fi fost valabile, președintele ar fi trebuit să le prezinte opiniei publice și să anunțe refuzul de a-l numi pe Ovidiu Silaghi. Având în vedere că nu a prezentat aceste motive, președintele ar fi trebuit să numească neîntârziat persoana propusă oficial de către premier. Decizia lui Traian Băsescu de a-l lăsa interimar la Transporturi pe Victor Ponta reprezintă un nou subterfugiu care servește jocurilor sale politice. Indiferent de cine s-ar afla în acest moment în fruntea ministerului, privatizarea CFR Marfă este deja declanșată și își urmează cursul.
PNL consideră că întreaga activitate a lui Ovidiu Silaghi în perioada mandatului său în fruntea Ministerului Transporturilor a fost una benefică pentru dezvoltarea țării în raport cu partenerii noștrii europeni. Printre acțiunile demarate în această perioadă amintim și inițierea negocierilor cu Johannes Hahn, comisarul european pentru politica regională, privind deblocarea POS Transport și a discuțiilor referitoare la această temă în cadrul Acordului cu FMI; rezilierea Contractului pentru tronsonul Nădlac-Arad pentru suspiciuni de fraudă confirmate, ceea ce a dus la deblocarea discuțiilor cu Comisia Europeană; obținerea de către CFR Infrastructură a împrumutului de 175 de milioane de euro de la BERD; finalizarea mai multor tronsoane de autostradă: Autostrada Soarelui (tronsoanele Cernavodă – Medgidia și Medgidia – Constanța), Autostrada A3 (tronsonul București-Ploiești) sau începerea procesului de privatizare a CFR Marfă, care a fost blocat de CSAT.
       
 
  23.07.2013                           Departamentul de Comunicare al PNL Constanța
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii