IPJ Timiș Modernizarea clădirii IPJ Timiș
IPJ Timiș:Modernizarea clădirii IPJ Timiș
21 Feb, 2023 09:56
ZIUA de Constanta
527
Marime text

Nr. 36 din 20 Februarie 2023
MODERNIZAREA CLĂDIRII INSPECTORATULUI DE POLIȚIE JUDEȚEAN TIMIȘ
La data de 14 februarie 2023 a fost semnat contractul de finanțare nerambursabilă a proiectului “Creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei din cadrul reședinței inspectoratului de poliție județean Timiș, din municipiul Timișoara”, care a fost depus de către Ministerul Afacerilor Interne, în calitate de Lider de parteneriat, și Inspectoratul de Poliție Județean Timiş, având calitatea de Partener 2 (Beneficiar).
În cadrul proiectului vor fi desfășurate activități de renovare energetică moderată a clădirii în care funcționează Inspectoratul de Poliție Județean Timiş.
Valoarea totală a proiectului este de 18.455.084,16 lei, din care 15.508.474,08 lei reprezintă valoarea eligibilă din PNRR și 2.946.610,08 lei valoarea TVA aferentă cheltuielilor eligibile din PNRR;
Data începerii proiectului: 14.02.2023
Data finalizării proiectului: 14.02.2026
Realizarea investiției preconizate urmărește îndeplinirea standardelor și cerințelor Uniunii Europene, coroborat cu necesitatea mondială de a reduce consumul de energie convențională, reducerea emisiilor de dioxid de carbon, a cheltuielilor cu utilitățile și implicit, protejarea mediului înconjurător.
Prin creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei din cadrul reședinței Inspectoratului de Poliție Județean Timiș, din municipiul Timișoara, se urmăreşte:
- o reducere a consumului anual specific de energie finală pentru încălzire de la 151,13 kWh/mp/an, la 71,50 kWh/mp/an;
- o reducere a luila
- nivelul anual estimat al gazelor cu efect de seră la sfârșitul implementării proiectului va fi redus de la 50,06 echivalent kgCO2/mp/an, la 18,70 echivalent kg CO2/mp/an.
COMPARTIMENTUL RELAȚII PUBLICE
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii