Universitatea „Ovidius” din Constanța scoate la concurs trei posturi. Vrei să te angajezi?
Universitatea „Ovidius” din Constanța scoate la concurs trei posturi. Vrei să te angajezi?
24 Oct, 2024 15:58
ZIUA de Constanta
8743
Marime text
Universitatea „Ovidius” din Constanța organizează concurs pentru ocupare a trei posturi vacante: un post de șef serviciu-inginer, un post de inginer, iar altul de administrator patrimoniu.
Postul de Șef Serviciu-Inginer S I în cadrul Serviciului Tehnic și de Investiții
Condiții specifice
Candidații trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul de licență:Inginerie civilă, orice specializare/Inginerie şi management, specializare: Inginerie și management în construcții.
De asemenea, candidații trebuie să utilizeze PC (MS Office365, Chrome, OneDrive), iar ncunoașterea și utilizarea altor softuri și programe informatice reprezintă un avantaj – cunoștințele digitale se vor verifica în cadrul probei scrise.
Se solicită minim minim 6 ani și 6 luni; vechime în specialitatea studiilor.
Totodată, aceștia trebuie să fie buni cunoscători ai legislației din domeniu, să aibă abilități organizatorice și relaționale și să fie adaptabili la munca în echipă și efort susținut.
Postul de Inginer S I – în cadrul Serviciului Tehnic și de Investiții
Condiții specifice
Candidații trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul de licență:Inginerie civilă, orice specializare/Inginerie şi management, specializare: Inginerie și management în construcții.
De asemenea, candidații trebuie să utilizeze PC (MS Office365, Chrome, OneDrive), iar cunoașterea și utilizarea altor softuri și programe informatice reprezintă un avantaj – cunoștințele digitale se vor verifica în cadrul probei scrise.
Se solicită minim minim 3 ani și 6 luni; vechime în specialitatea studiilor.
Totodată, aceștia trebuie să fie buni cunoscători ai legislației din domeniu, să aibă abilități organizatorice și relaționale și să fie adaptabili la munca în echipă și efort susținut.
Postul de Administrator Patrimoniu S I în cadrul Serviciului Achiziții Publice
Condiții specifice
– Candidații trebuie să aibă studii superioare ciclul I și II Bologna sau absolvent al învățământului superior de lungă durată, cu diplomă de licență în domeniile: științe economice/ juridice/ tehnice.
Totodată, se solicită certificat de absolvire Expert achiziții publice COR 214946 și vechime minimă în specialitatea studiilor absolvite de 7 ani; 3 ani în domeniul postului;
Calendarul de concurs
Selecția dosarelor
Dosare de concurs se pot depune în perioada 25.10.2024-07.11.2024.
Selecția dosarelor de concurs va fi în data de 08.11.2024.
Rezultatele se vor afișa în data de 11.11.2024, iar contestațiile se vor putea depune în data de 12.11.2024.
În data de 13.11.2024 se vor soluționa contestațiile.
Proba scrisă
Proba scrisă va fi în data de 14.11.2024, ora 10.00, bulevardul Mamaia nr. 124.
Rezultatele la proba scrisă se vor afișa în data de 15.11.2024, iar în data de 18.11.2024 se vor putea depune contestațiile.
Soluționarea contestațiilor la proba scrisă și afișarea rezultatelor contestațiilor va fi în data de 19.11.2024.
Proba interviu
Proba de interviu va avea loc în data de 20.11.2024, ora 10.00, bulevardul Mamaia nr. 124.
Rezultatele probei interviu vor fi afișate în data de 21.11.2024, urmând ca în data de 22.11.2024, candidații doritori pot depune contestații.
Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor contestațiilor va fi în data de 25.11.2024
Rezultatele finale se vor afișa în data de 25.11.2024.
Depunerea dosarelor de concurs se face la Direcția Resurse Umane și Salarizare – Serviciul Personal și Statistică – Cămin C1 – camera 14, B-dul Mamaia 124 cu programare la telefon 0241-606441. Data limită și ora până la care se pot depune dosarele de concurs : 07.11.2024, ora 16.
Detalii privind condițiile specifice și bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială a instituției noastre, https://www.univ-ovidius.ro/uoc/concursuri-angajare/didactic-auxiliar. Relații suplimentare la telefon 0241-606441.
Postul de Șef Serviciu-Inginer S I în cadrul Serviciului Tehnic și de Investiții
Condiții specifice
Candidații trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul de licență:Inginerie civilă, orice specializare/Inginerie şi management, specializare: Inginerie și management în construcții.
De asemenea, candidații trebuie să utilizeze PC (MS Office365, Chrome, OneDrive), iar ncunoașterea și utilizarea altor softuri și programe informatice reprezintă un avantaj – cunoștințele digitale se vor verifica în cadrul probei scrise.
Se solicită minim minim 6 ani și 6 luni; vechime în specialitatea studiilor.
Totodată, aceștia trebuie să fie buni cunoscători ai legislației din domeniu, să aibă abilități organizatorice și relaționale și să fie adaptabili la munca în echipă și efort susținut.
Postul de Inginer S I – în cadrul Serviciului Tehnic și de Investiții
Condiții specifice
Candidații trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul de licență:Inginerie civilă, orice specializare/Inginerie şi management, specializare: Inginerie și management în construcții.
De asemenea, candidații trebuie să utilizeze PC (MS Office365, Chrome, OneDrive), iar cunoașterea și utilizarea altor softuri și programe informatice reprezintă un avantaj – cunoștințele digitale se vor verifica în cadrul probei scrise.
Se solicită minim minim 3 ani și 6 luni; vechime în specialitatea studiilor.
Totodată, aceștia trebuie să fie buni cunoscători ai legislației din domeniu, să aibă abilități organizatorice și relaționale și să fie adaptabili la munca în echipă și efort susținut.
Postul de Administrator Patrimoniu S I în cadrul Serviciului Achiziții Publice
Condiții specifice
– Candidații trebuie să aibă studii superioare ciclul I și II Bologna sau absolvent al învățământului superior de lungă durată, cu diplomă de licență în domeniile: științe economice/ juridice/ tehnice.
Totodată, se solicită certificat de absolvire Expert achiziții publice COR 214946 și vechime minimă în specialitatea studiilor absolvite de 7 ani; 3 ani în domeniul postului;
Calendarul de concurs
Selecția dosarelor
Dosare de concurs se pot depune în perioada 25.10.2024-07.11.2024.
Selecția dosarelor de concurs va fi în data de 08.11.2024.
Rezultatele se vor afișa în data de 11.11.2024, iar contestațiile se vor putea depune în data de 12.11.2024.
În data de 13.11.2024 se vor soluționa contestațiile.
Proba scrisă
Proba scrisă va fi în data de 14.11.2024, ora 10.00, bulevardul Mamaia nr. 124.
Rezultatele la proba scrisă se vor afișa în data de 15.11.2024, iar în data de 18.11.2024 se vor putea depune contestațiile.
Soluționarea contestațiilor la proba scrisă și afișarea rezultatelor contestațiilor va fi în data de 19.11.2024.
Proba interviu
Proba de interviu va avea loc în data de 20.11.2024, ora 10.00, bulevardul Mamaia nr. 124.
Rezultatele probei interviu vor fi afișate în data de 21.11.2024, urmând ca în data de 22.11.2024, candidații doritori pot depune contestații.
Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor contestațiilor va fi în data de 25.11.2024
Rezultatele finale se vor afișa în data de 25.11.2024.
Depunerea dosarelor de concurs se face la Direcția Resurse Umane și Salarizare – Serviciul Personal și Statistică – Cămin C1 – camera 14, B-dul Mamaia 124 cu programare la telefon 0241-606441. Data limită și ora până la care se pot depune dosarele de concurs : 07.11.2024, ora 16.
Detalii privind condițiile specifice și bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială a instituției noastre, https://www.univ-ovidius.ro/uoc/concursuri-angajare/didactic-auxiliar. Relații suplimentare la telefon 0241-606441.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii