Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:30 13 05 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Spitalul Județean Constanța scoate la concurs trei posturi vacante. Iată ce trebuie să faci

ro

13 May, 2025 13:16 198 Marime text


În conformitate cu prevederile HG nr.1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa scoate la concurs urmatoarele posturi vacante:

- 2 posturi asistent medical de radiologie PL - Laboratorul Clinic de Radiologie Imagistica Medicala
- 1 post asistent medical de radiologie PL - Laboratorul Radioterapie

Condiţii generale de participare la concurs:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează, atestata pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, dupa caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
 
Condiţii specifice de participare:
 
• asistent medical generalist debutant PL
- diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
- 6 luni vechime ca asistent medical de radiologie.

Taxa de înscriere asistenti medicali: 100 lei.

 
Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte:

a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz – copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) - original;
i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzatoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atesta starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasa ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane - original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civilă (pentru asistenţi medicali) - copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR / CNASR (pentru asistenţi medicali) - copie;
n) adeverinţă OAMGMAMR (pentru asistenţii medicali) - original;
o) livret militar, acolo unde este cazul - copie;
p) chitanţa plata taxă concurs - original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.
 
Bibliografia se află afişată la sediul unităţii (lângă Serviciul Resurse Umane), iar pe site-ul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa (www.spitalulconstanta.ro) se găsesc atât bibliografia, cât şi fişele de post.
 
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel:
 
Până la data de 28.05.2025, ora 12.00, se vor depune dosarele de concurs, ziua următoare, la ora 10.00, se face selecția dosarelor, la ora 14.00 se vor afișa rezultatele selecției dosarelor. Până la data de 30.05.2025, ora 14.00, se depun contestațiile, pe data de 02.06.2025, la ora 13.00, se vor soluționa și la ora 15.00 se vor afișa rezultatele contestațiilor.

Pe data de 03.06.2025 se depune declarația pe propria răspundere în vederea alegerii postului pentru proba scrisă (a se citi NOTA). Pe 04.06.2025, ora 12.00, se va susține proba scrisă, în aceeași zi, la ora 15.00 se vor afișa rezultatele. Până pe 05.06.2025, ora 15.00, se depun contestațiile, pe 10.06.2025, ora 09.00, se vor soluționa și pe 11.06.2025, ora 09.00, se vor afișa rezultatele după contestații.
 
Pe data de 12.06.2025, ora 12.00, se va da proba de interviu, iar la ora 14.00 se vor afișa rezultateșe. Până la data de 13.06.2025, ora 14.00, se depun contestațiile, pe 16.06.2025, ora 11.00, se vor soluționa contestațiile și la ora 14.00, se vor afișa rezultatele după contestații. În aceeași zi, la ora 15.00, se vor afișa rezultatele finale.
 
Notă:

În situația în care un candidat a depus dosar de concurs pentru mai multe posturi și este admis la selecția dosarelor pentru două sau mai multe posturi pentru care instituția sau autoritatea publică a organizat concurs în aceeași zi și la aceeași oră, acesta se prezintă la proba scrisă pentru un singur post.
 
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa - REGISTRATURA unităţii.
 
Bibliografie asistent medical de radiologie şi imagistică medicală
 
(1) A.M. Bratu, C. Zaharia - Radioimagistică medicală-Radiofizică şi tehnică - Editura Universitară „Carol Davila”, 2016;
(2) „Manual de tehnică radiologică” - M. Ungureanu, Ed. Medicală, 1988;
(3) „Radiologie. Manual practic” - Mircea Buruian;
(4) Ghid-de-utilizare sigură-a-substanţelor-de-contrast-în-radiologie-şi-imagistică-medicală www.ms.ro
(5) Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificările și completările ulterioare;
(6) Codul de etică si deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale naţionale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr. 2 / 9 iulie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 560 din 12 august 2009 cu modificările și completările ulterioare;
(7) Ordinul ministrului sănătății nr.1226 / 03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012 cu modificările și completările ulterioare;
(8) Legea nr.46/2003 privind drepturile pacientului, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 51 din 29 ianuarie 2003, cu modificările și completările ulterioare;
(9) Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificările şi completările ulterioare;
(10) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1101/30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicali în unităţile sanitare, cu modificările și completările ulterioare;
(11) Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1410/12 decembrie 2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 1009/15 decembrie 2016, cu modificările și completările ulterioare;
(12) Fişa postului pentru asistentul medical de radiologie si imagistică medicală.
 




Citește și:
Angajări Constanța: Vrei să te angajezi la Unitatea Militară 01853 Capu Midia? Un post vacant scos la concurs (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii