Se fac angajări la Spitalul Clinic Judeţean Constanţa! Vezi dacă te încadrezi
Se fac angajări la Spitalul Clinic Judeţean Constanţa! Vezi dacă te încadrezi
26 Aug, 2025 10:40
ZIUA de Constanta
161
Marime text

Condiţii specifice sunt studii universitare de licență în domeniul sănătate, specializarea medicină; confirmat medic specialist, specialitatea nefrologie prin ordin al Ministerului Sănătății; certificat de membru al Colegiului Medicilor din România cu aviz anual de liberă practică.
Dosarele de concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, Bdul. Tomis nr.145, judeţul Constanţa, Birou resurse umane.
Loc de desfăşurare al concursurilor/examenelor: sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, Bdul. Tomis nr.145, judeţul Constanţa.
Fişa postului se poate studia, la cerere, la sediul spitalului
Relaţii suplimentare: la Biroul resurse umane, tel.0241503460
Calendarul de desfăşurare a concursului :
La data de 26.08.2025 se face publicare anunţ, pe 26.08.2025 – 01.09.2025, ora 12.00 – depunere dosare (serviciul runos)
iar pe 02.09.2025 are loc selecţie de dosare.
Pe data de 03.09.2025, ora 12.00 este planificată afişarea rezultatelor selecţiei, pe 04.09.2025, ora 12.00 – termen limită depunerea contestaţiilor privind rezultatul selecţiei dosarelor, iar la data de 05.09.2025, ora 12.00 – soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor.
La data de 08.09.2025, ora 10.00 – susţinerea probei scrise, 9.09.2025, ora 10.00 – afişarea rezultatelor probei scrise,10.09.2025, ora 10.00 – termen limită depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise,11.09.2025, ora 10.00 – soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor finale la proba scrisă,12.09.2025, ora 9.00 – susţinerea probei practice/clinice.
Pe17.09.2025, ora 10.00 – soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor, iar pe 18.09.2025, ora 12.00 – afişarea rezultatelor finale ale concursului.
Spitalul are și alte posturi vacante
În conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs urmatoarele posturi vacante:
-1 post Referent de specialitate IS –Sef Serviciu privat pentru situatii de urgenta – Serviciul Privat Propriu pentru Situații de Urgența
-1 post Referent de specialitate IS ( specialist de prievenire) cu atributii de Inspector protective civila – Serviciul Privat Propriu pentru Situații de Urgența
Condiţii generale de participare la concurs:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaşte limba româna, scris si vorbit;
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitațile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condițiile de studii și, dupa caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru savârşirea unei infracțiuni contra umanitații, contra statului ori contra autoritații, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârşite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației in care a intervenit reabilitarea.
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice de participare: Referent de specialitate IS – Sef Serviciu privat pentru situatii de urgenta – Serviciul Privat Propriu pentru Situații de Urgența.
Sunt necesare studii studii superioare;cursuri, competențe :Curs Sef Serviciu privat/voluntar pentru Situatii de Urgenta sau Brevet de Pompier Specialist, vechime în specialitatea studiilor: 6 ani si 6 luni, vechime in specialitatea postului – minim 2 ani vechime in domeniul de prevenire si stingere a incediilor sau echivalent.
Condiții specifice de participare: Referent de specialitate IS ( specialist de prievenire) cu atributii de Inspector protective civila – Serviciul Privat Propriu pentru Situații de Urgența, nivelul studiilor: studii superioare; cursuri, competențe : Curs Inspector protecție civilă sau echivalent (specialist in domeniul protecției civile) curs Cadru Tehnic P.S.I. sau echivalent (specialist de prevenire),
vechime în specialitate studiilor: 6 ani si 6 luni, vechime in specialitatea postului – minim 2 ani.
Dosarul de înscriere la concurs va conține urmatoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declarație de consimțamânt privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate – copie;
d) certificat de casătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz – copie;
e) certificat de naștere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum si documentele care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverințele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care sa ateste vechimea in muncă și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor si care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. In situația in care candidatul solicită expres in formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverința medicală care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. (Adeverința care atestă starea de sănătate conține, in clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătații. Pentru candidații cu dizabilitați, in situația solicitarii de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie insoțita de copia certificatului de încadrare intr-un grad de handicap, emis in condițiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasă ca nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție sociala, precum si orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in vârstă, persoane cu dizabilitați sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) livret militar, unde este cazul – copie;
m) chitanță plata taxă concurs – original;
n) actele vor fi îndosariate intr-un dosar cu şina in ordinea enumerata in anunț.
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel : până la data de 10.09.2025 – ora 1200 – depunere dosare concurs,11.09.2025 ora 1000 – selecție dosare,12.09.2025 ora 1000 – afișare rezultate selecție dosare,până la data de 15.09.2025 ora 1000 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor, 16.09.2025 – ora 10.00 soluționare contestații selecție dosare,16.09.2025 ora 1300 – comunicare rezultate contestații selecție dosare,
La data de 17.09.2025 – ora 10.00 are loc proba practica, pe 18.09.2025 – ora 10.00 afisare rezultate proba practica,până la data 19.09.2025 – ora 10.00 – depunere contestaţii proba practica
Pe 22.09.2025 – ora 10.00 soluționare contestații proba practica, iar la data de 22.09.2025 – ora 14.00 – afișare rezultate contestații proba practica.
La data de 23.09.2025 – ora 10.00 – proba scrisă, pe 24.09.2025 – ora 1000 – afişare rezultate proba scrisă, până la data 25.09.2025 – ora 1000 – depunere contestaţii proba scrisă.
Pe data de 26.09.2025 – ora 10.00 soluționare contestații proba scrisă, iar pe 26.09.2025 – ora 14.00 – afișare rezultate contestații proba scrisă, iar pe 29.09.2025 – ora 10.00 – interviu
La datade 30.09.2025 – ora 10.00 – afișare rezultate proba interviu, până la data 01.10.2025 ora 10.00 – depunere contestații proba interviu, iar pe 02.10.2025 – ora 10.00 – soluționare contestații proba interviu.
La data de 02.10.2025 – ora 1400 – afișare rezultate contestații proba interviu, iar pe 03.10.2025 – ora 10.00 – afișare rezultate finale.
Nota: Proba practica de evaluare a aptitudinilor fizice, conform Anexei Ordinului nr. 51/2024 pentru aprobarea criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta se va desfasura pe Stadionul C.F.R. Constanţa.
Pentru sustinerea probei practice, candidatii vor avea echipament sportiv.
PROBELE SI BAREMELE PENTRU PROBA PRACTICA
1. Pista cu obstacole pe 100 m, conform regulamentului concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare si private pentru situatii de urgenta – maxim 35 de secunde
2. Alergare de rezistenta pe 1 000 m – maximum 7 minute
3. Alergare de viteza pe 50 m – maxim 10 de secunde
4. Abdomene – minimum 20 de repetari
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” , B-dul Tomis, Nr. 145, Constanța .
Citește și:
Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța face angajări. Vezi ce post este vacant
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii