Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
19:45 25 02 2018 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Primăria oraşului Murfatlar scoate un post la concurs. Ce condiţii trebuie îndeplinite

ro

09 Feb, 2018 22:02 695 Marime text
Primaria oraşului Murfatlar, județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție vacante de inspector, clasa I, gradul profesional principal.
 
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
  • Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 12 martie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • 14 martie 2018, ora 11:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
 
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Murfatlar, din str. Calea Dobrogei, nr. 1, Județul Constanța, telefon: 0241/234.350.

 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii