Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
15:38 19 01 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Oraşului Eforie, judeţul Constanţa face angajări. Ce posturi sunt vacante și când este programat concursul

ro

17 Dec, 2018 22:26 896 Marime text
Primăria Oraşului Eforie, Judeţul Constanţa organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante de paznic.
 
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
  • studii generale/medii,
  • condiţii de vechime în funcţie similară de minimum 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 08 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 10 ianuarie 2019, ora 14:00: proba interviu.
  • Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului.
De asemenea, Primăria Oraşului Eforie, Judeţul Constanţa organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante de inspector de specialitate, grad profesional debutant la Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică din Oraşul Eforie Sud.
 
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • cunoaşte minim o limbă străină de circulaţie internaţională.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 09 ianuarie 2019, ora 10:00: proba de testarea cunoştinţelor unei limbi străine;
  • 11 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 16 ianuarie 2019, ora 14:00: proba interviu.
  • Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului.
Relaţii suplimentate se pot obţine la Primăria Oraşului Eforie, str. Avram Iancu nr. 3, Judeţul Constanţa, telefon 0241/748.633, interior 107.

Ti-a placut articolul?

Comentarii